logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 wokół tematu wzrostów na polskim rynku reklamowym

   26.06.2015, przeczytano 5112 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2014

Okres od stycznia do marca 2015 roku był czasem wzrostu wartości polskiego rynku reklamy o 2,5 %, czyli o 40,4 mln złotych netto w stosunku do analogicznego okresu w 2014 roku. Na kondycję rynku reklamy zapracowały sektory: handel i produkty farmaceutyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-wokol-tematu-wzrostow-na-polskim-rynku-reklamowym,25259,artykul.html

Jak wynika z raportu SMG Starlink inwestycje reklamowe zwiększyli również producenci żywności (o 4,1% tj. o 7,3 mln złotych), a także artykułów do użytku domowego (również o 4,1%, tj. o 1,3 mln złotych). Siedem innych sektorów zwiększyło wydatki łącznie o 46 mln złotych. Intensywnie reklamowały się branże: finansowa, mediowa, związana z czasem wolnym, a także branże turystyczna, telekomunikacyjna  oraz sektor komputery i audio video, sprzęty domowe, meble i dekoracje.

Termin, tematyka, formuła

Dynamika rynku reklamy to wypadkowa wielu czynników i aby móc pokusić się o prognozy i realne plany, przedsiębiorstwa rozpoznają poszczególne sektory i reagują elastycznie, opierając się głównie na danych statystycznych. Większość działań skłaniających do planowania niezbędnych na kolejny rok działań budżetów, koncentruje się w czasie od września do końca roku.

Świadomi tego organizatorzy targów REKLAMA360 postawili na termin 29 września -1 października 2015 oraz na nową formułę zakładającą klarowny odbiór tego, co jest najskuteczniejsze w budowaniu strategii i budżetów na działania reklamowe poszczególnych branż. Oprócz ekspozycji podzielonej na 5 stref tematycznych, stanie Kreatywna Arena, w ramach której odbędą się prezentacje merytoryczne, szkolenia i panele dyskusyjne z motywem przewodnim, jakim jest personalizacja.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764