logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360: Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej pod patronatem Signs.pl

   12.05.2014, przeczytano 2703 razy
ilustracjastrzałka

Stuart Henderson zwykł mawiać, ze prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy. Targi Reklama360 mają za zadanie rozświetlić wszystkie reflektory i rzucić nowe światło na temat reklamy, targów i branżowej współpracy w zakresie reklamy i marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360%3A-miedzynarodowe-targi-reklamy-i-poligrafii-reklamowej-pod-patronatem-signs.pl,21601,artykul.html

W dniach 14-16 maja pod dachem Międzynarodowych Targów Poznańskich, spotkają się w Poznaniu jedni z największych i najlepszych przedstawicieli dostawców rozwiązań z zakresu marketingu, reklamy oraz poligrafii i gadżetów promocyjnych.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji R360 będzie technologia druku 3D i marketing oparty o technologię. Poza ekspozycją wystawców, przygotowaliśmy miejsce spotkań, tych którzy chcą zaprezentować coś ciekawego, nowego i inspirującego, nazwane Kreatywną Areną, w ramach której pokażemy m.in. czym jest prototypowanie, jak dobre wykorzystanie technologii 3D usprawni pracę i zwiększy efektywność pozyskiwania klientów oraz jak zbudować strategię marketingową firmy.

Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764