logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Reklamacja fototapety easy-tex

Strona 2/12  1 2 3 4 ... 12

inspiraktiv inspiraktiv | 30.05.2018 12:05

Niekoniecznie tak jest.
Sprawa może się ciągnąć długo. Jest coś takiego, że klient przyszedł do profesjonalisty, a profesjonalista poinformował go o możliwych np. przesunięciach? Jeśli nie udowodnisz, że poinformowałeś klienta o wszystkich wadach i zaletach rozwiązania, to nie czułbym się aż tak bardzo wygrany w sporze sądowym.

-----------------

inspiraktiv

inspiraktiv inspiraktiv | 30.05.2018 12:05

wongabonga, 2018-05-30 11:41
Ja w tym tygodniu rozpocząłem egzekucje długu za naklejki cięte ploterem o wartości 35 PLN netto. Tyle.

Toć Ty drukujesz monomer po 100 za m2, to jak jeszcze cięcie za 35 PLN?

-----------------

inspiraktiv

wongabonga wongabonga | 30.05.2018 13:05

No jedna naklejka 10 cm x 10 cm z białego monomeru.

-----------------

wongabonga

Liuendor Liuendor | 30.05.2018 14:05

neonserwis, 2018-05-30 11:22
Nie, to niech on udowodni, że jest źle.

Klient udowodnił, że jest źle wskazując przesunięcia.

Teraz to wykonawca musi udowodnić, że o nich wspomniał i że ich ewentualne zaistnienie zostało przez klienta zaakceptowane.

-----------------

Liuendor

| 30.05.2018 16:05

Ja w tym tygodniu rozpocząłem egzekucje długu za naklejki cięte ploterem o wartości 35 PLN netto. Tyle.


Dla firmy? Ja się zastanawiam nad egzekwowaniem dodatkowych ustawowych 40 EUR na podstawie art. 10 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych do każdej faktury niezapłaconej w terminie. Choć staram się raczej na pełne przedpłaty robić.

brak ikonki
+ + +

Podkarpacie
wiadomości: 221
w Signs.pl od 10.09.2016
IP: 91.223.175.XXX

| 30.05.2018 16:05

inspiraktiv, 2018-05-30 12:32
Niekoniecznie tak jest.
Sprawa może się ciągnąć długo. Jest coś takiego, że klient przyszedł do profesjonalisty, a profesjonalista poinformował go o możliwych np. przesunięciach? Jeśli nie udowodnisz, że poinformowałeś klienta o wszystkich wadach i zaletach rozwiązania, to nie czułbym się aż tak bardzo wygrany w sporze sądowym.


Głupoty do kwadratu.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 1373
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 94.254.130.XXX

| 01.06.2018 08:06

Przesunięcie tapety 0,5mm jest problemem? Z odległości 30 cm niewidoczne.
Wizytówki i ulotki też mierzą suwmiarką? Toż to akceptowalny błąd nawet przy cięciu wizytówek, a co dopiero brytu 2,5m.
Chyba, że nie jest to 0,5mm, tylko spory rozjazd. Bez obejrzenia roboty nie podjąłbym się wyrokowania kto ma prawo być bardziej wkurwiony.

-----------------
Jutro to dziś – tyle że jutro.

avatar użytkownika
+ + + +

g7
wiadomości: 295
w Signs.pl od 21.10.2011
IP: 89.73.244.XXX

| 01.06.2018 09:06

Również uważam, że jeśli to 0.5mm mieści się to w granicy tolerancji i należało by przekonać klienta, że tak wygląda ta usługa i że to norma przy tego typu realizacjach.

PS. Obowiązek informacyjny
Lata doświadczenia nauczyło nas praktyki, by zawsze informować o tym, co może być z daną realizacją. Jakie mogą wyjść niedociągnięcia itp i które z nich są normą. Czy to oklejanie samochodów, czy oklejanie czegokolwiek. Wówczas klient się na to godzi lub nie.

avatar użytkownika
+ + + +

Białystok
wiadomości: 379
w Signs.pl od 20.11.2015
IP: 83.12.16.XXX

| 01.06.2018 22:06

Liuendor, 2018-05-30 14:17
neonserwis, 2018-05-30 11:22
Nie, to niech on udowodni, że jest źle.

Klient udowodnił, że jest źle wskazując przesunięcia.

Teraz to wykonawca musi udowodnić, że o nich wspomniał i że ich ewentualne zaistnienie zostało przez klienta zaakceptowane.



Bez przesady. Ja zwyczajnie rozpatrzylbym reklamacje negatywnie. Nawet 1mm przesuniecia uznalbym za akceptowalne. Są pewne granice zdrowego rozsądku i jeśli klient ich nie rozumiem to Sąd mu je wytlumaczy.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 1373
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 94.254.129.XXX

Liuendor Liuendor | 02.06.2018 09:06

kreograf, 2018-06-01 22:03
Ja zwyczajnie rozpatrzylbym reklamacje negatywnie. Nawet 1mm przesuniecia uznalbym za akceptowalne. Są pewne granice zdrowego rozsądku i jeśli klient ich nie rozumiem to Sąd mu je wytlumaczy.

Granica rozsądku leży tam, gdzie się ją ustali PRZED rozpoczęciem współpracy, a nie tam, gdzie sobie ją wyznaczysz, bo chcesz zapłaty za fuszerkę.

-----------------

Liuendor

Strona 2/12  1 2 3 4 ... 12
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764