logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklamowy ekran LED wita ponownie kibiców na stadionie Wembley

  PR 13.08.2021, przeczytano 773 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z powrotem imprez sportowych rozgrywanych z udziałem kibiców rośnie zapotrzebowanie na wielkoformatowe informacyjno-reklamowe ekrany LED w najważniejszych obiektach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklamowy-ekran-led-wita-ponownie-kibicow-na-stadionie-wembley,392638,artykul.html

Kibice obecni na meczach UEFA Euro 2020 w Londynie mieli jako pierwsi okazję zobaczyć informacyjno-reklamowe ekrany LED High Brightness firmy LG Electronics zainstalowane właśnie przed tymi długo wyczekiwanymi rozgrywkami. Zaawansowany system cyfrowych ekranów LG widocznych nad głównym wejściem na stadion Wembley – jednym z najbardziej ikonicznych obiektów sportowych i rozrywkowych na świecie – był najistotniejszym elementem modernizacji stadionu w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Stadion Wembley zaprezentował się w nowej, ulepszonej odsłonie, witając ponownie kibiców sportowych jako gospodarz najważniejszych meczów i superpucharu Anglii pod nazwą Tarcza Wspólnoty, czyli tradycyjnej imprezy otwarcia angielskiego sezonu rozgrywek piłkarskich.

ilustracjastrzałka

Nowy system ekranów informacyjno-reklamowych na stadionie Wembley składa się z głównego wyświetlacza LED-owego o powierzchni 424,5 m2 umieszczonego w Great Hall oraz dwóch bocznych ekranów o powierzchni 207,9 m2. Ekrany LG LED High Brightness są idealne do umieszczania na nich treści w formie filmów wideo, obrazów, czy tekstu – zarówno w dzień, jak i w nocy. Co więcej, wielkość, jasność i jakość obrazu sprawiają, że ekrany LG stanowią dla obiektów takich jak stadion Wembley skuteczny i przyciągający uwagę środek komunikacji zarówno z gośćmi, jak i z szerszą publicznością.

W tym sezonie sportowym na Wembley pojawiły się także inne zewnętrzne ekrany LED różnych typów i o zróżnicowanych formatach, jak również jeden wewnętrzny ekran LED. Systemy LG umieszczone w strategicznych miejscach ciągów komunikacyjnych nie tylko przekazują informacje i dostarczają rozrywki, ale również wskazują sektory z miejscami siedzącymi.

Zaawansowane ekrany informacyjno-reklamowe LG są idealne do prezentowania relacji na żywo, powtórek, ogłoszeń i wielu innych informacji, wzbogacając i podnosząc jakość doświadczeń widza uczestniczącego w imprezie. Wykorzystując swoją specjalistyczną wiedzę z zakresu technologii ekranów cyfrowych oraz know-how w dziedzinie uniwersalnych rozwiązań odpowiednich do zastosowań w wielu różnych sektorach, LG wzmacnia swoją pozycję kluczowego gracza w branży komercyjnych ekranów informacyjno-reklamowych.

To dla nas zaszczyt, że nasze ekrany LED High Brightness mogą witać gości przybywających na stadion Wembley w Londynie. Promując nasze rozwiązania w obiektach o międzynarodowej renomie, możemy zademonstrować światowej publiczności korzyści płynące z naszej zaawansowanej technologii ekranów LED. - Paik Ki-mun, wiceprezes i dyrektor działu Information Display spółki LG Electronics Business Solutions Company

Stadion Wembley to ikoniczny obiekt, na którym odbywają się jedne z największych na świecie imprez sportowych i rozrywkowych. Staramy się, aby zawsze zapewniać publiczności jak najdoskonalsze wrażenia, dlatego też z entuzjazmem wprowadziliśmy w naszym obiekcie system ekranów LED High Brightness firmy LG. - Liam Boylan, dyrektor stadionu Wembley

Oprócz Wembley systemy ekranów cyfrowych LG można znaleźć także na innych ważnych stadionach w Wielkiej Brytanii, np. na Etihad należącym do klubu Manchester City, czy stadionie północno-londyńskiego klubu Tottenham Hotspur.

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764