logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklamożercy w gronie Członków PIAP

  PR 19.09.2018, przeczytano 408 razy

Grono Członków PIAP powiększyło się o nową firmę z branży artykułów promocyjnych. Nowym Członkiem Izby została firma: Reklamożercy, zajmująca się na codzień kompleksową obsługą poligraficzno-reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklamozercy-w-gronie-czlonkow-piap,379390,artykul.html

- Do PIAP-u przystępujemy, mając na uwadze dalszy rozwój naszej firmy. Pragniemy aby nasza firma kojarzona była z profesjonalnymi firmami, realizującymi usługi na najwyższym poziomie i w jak najlepszej jakości. Naszą myślą przewodnią jest „najlepsza usługa wykonana profesjonalnie i rzetelnie po konkurencyjnych cenach - mówi Iwona Sikora, Właściciel firmy Reklamożercy.

Firma "Reklamożercy" zajmuje się kompleksową obsługą poligraficzno – reklamową.Na rynku reklamy działa od 25 lat. W ramach swojej działalności realizuje nadruki na tekstyliach, druk offsetowy i solwentowy, wykonuje reklamę zewnętrzną i projektuje identyfikację wizualną. Od 2017 roku posiada dział laserów. Laser CO2 oraz laser Fiber do grawerowania na metalach i nie tylko. W 2018 r. park maszynowy powiększył się o profesjonalną hafciarkę.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764