logo
WIADOMOŚCI

Reklamożercy w gronie Członków PIAP

  PR 19.09.2018, przeczytano 111 razy

Grono Członków PIAP powiększyło się o nową firmę z branży artykułów promocyjnych. Nowym Członkiem Izby została firma: Reklamożercy, zajmująca się na codzień kompleksową obsługą poligraficzno-reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklamozercy-w-gronie-czlonkow-piap,379390,artykul.html

- Do PIAP-u przystępujemy, mając na uwadze dalszy rozwój naszej firmy. Pragniemy aby nasza firma kojarzona była z profesjonalnymi firmami, realizującymi usługi na najwyższym poziomie i w jak najlepszej jakości. Naszą myślą przewodnią jest „najlepsza usługa wykonana profesjonalnie i rzetelnie po konkurencyjnych cenach - mówi Iwona Sikora, Właściciel firmy Reklamożercy.

Firma "Reklamożercy" zajmuje się kompleksową obsługą poligraficzno – reklamową.Na rynku reklamy działa od 25 lat. W ramach swojej działalności realizuje nadruki na tekstyliach, druk offsetowy i solwentowy, wykonuje reklamę zewnętrzną i projektuje identyfikację wizualną. Od 2017 roku posiada dział laserów. Laser CO2 oraz laser Fiber do grawerowania na metalach i nie tylko. W 2018 r. park maszynowy powiększył się o profesjonalną hafciarkę.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz,...
Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu
Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone