logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklamy napędzane danymi w ofercie Netsprinta

  PR 12.01.2016, przeczytano 2347 razy
ilustracja
Schemat działania ekosystemu reklamowego Netsprinta

Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu, i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach. Aby zarządzać kampaniami, reklamodawcy mogą korzystać z nowego panelu, zaś oferta zaprezentowana jest w przebudowanym serwisie www.adkontekst.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklamy-napedzane-danymi-w-ofercie-netsprinta,27053,artykul.html

Łączny zasięg należących do Netsprinta sieci reklamowych Adkontekst i ContentStream wynosi obecnie 97% polskiego internetu (dane Megapanel PBI/maj 2015). Emitując kampanie w ekosystemie reklamowym Netsprinta marketerzy mogą zatem dotrzeć do 24 milionów polskich internautów, a ich reklamy wyświetlane są w zarówno w największych serwisach polskiego Internetu, m.in. WP, Onet, Gazeta.pl, Interia, Polska Press Grupa, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita czy Edipresse, jak i na 2 tysiącach średnich i niszowych serwisów tematycznych. Dodatkowo reklamodawcy mają możliwość rozszerzania zasięgu kampanii o ekosystem RTB czy mailing.

Zintegrowaliśmy naszą ofertę, aby w pełni wspierać marketerów w osiąganiu ich różnorodnych celów: pozyskiwania i angażowania nowych użytkowników, zwiększania sprzedaży oraz zrozumienia kim są i jakie potrzeby mają ich klienci. W naszym ekosystemie reklamodawcy mogą realizować kampanie zorientowane na użytkownika i jego aktualną relację z ich marką. W centrum naszej strategii postawiliśmy dane na temat użytkownika, silniki rekomendacji treści i produktów oraz integrację z platformami programmatic dzięki czemu znacząco poprawiamy efektywność działań klientów Netsprinta - komentuje Artur Banach, CEO Netsprint S.A.

Reklamy napędzane danymi - większe zaangażowanie użytkowników i wyższe konwersje

Kampanie realizowane w ekosystemie Netsprinta są precyzyjnie targetowane w oparciu o dane na temat użytkowników, czyli audience targeting: cechy demograficzne (wiek, płeć, miejsce zamieszkania), a  także ich zainteresowania, intencje zakupowe i zachowanie w sieci. Anonimowe dane zgromadzone są na platformie DMP Netsprint Audience, pod postacią profili marketingowych. Netsprint Audience jest największą polską bazą danych o użytkownikach internetu - gromadzi 40 mln plików cookies, podzielonych na ponad 400 profili marketingowych.

Wykorzystując dane reklamodawcy oraz te gromadzone przez platformę DMP Netsprinta umożliwiamy lepszą segmentację użytkowników, ale też dostosowywanie treści reklam do realnych intencji czy zainteresowań każdego z użytkowników internetu - dodaje Artur Banach. - Takie podejście umożliwia skuteczne zarządzanie kampaniami w wielu różnych kanałach - zaczynając od sieci kontekstowych i content marketingowych, poprzez reklamy display, a na mailingach czy mediach społecznościowych kończąc.


Nowy panel reklamodawcy

Netsprint stawia też na większą kontrolę reklamodawcy nad działaniami reklamowymi. W tym celu stworzony został nowy panel reklamodawcy, który umożliwia zarządzanie kampaniami w wielu kanałach.

Jednocześnie klienci mogą pogłębić wiedzę o swoich użytkownikach dzięki usłudze Audience Report, która przedstawia kompleksową charakterystykę profili osób odwiedzających serwis - kto z nich kupuje, a kto tylko odwiedza oraz jakie są ich zainteresowania.

Jeden skrypt - wiele źródeł zarobków na stronie

Ekosystem Netsprinta rozszerzył również ofertę dla wydawców, którzy mogą zwiększać swoje zarobki dzięki najnowszym trendom marketingu internetowego: m.in. audience targetingowi, reklamie natywnej oraz rosnącemu znaczeniu reklamy mobilnej i systemów do zautomatyzowanej sprzedaży powierzchni reklamowej (programmatic).

Algorytm Netsprinta automatycznie analizuje reklamy z wielu źródeł (sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej oraz pochodzące z ekosystemu RTB) i wyświetla na serwisie wydawcy tę najbardziej dochodową. Dzięki temu wydawcy maksymalizują swoje przychody z każdej odsłony. Warto podkreślić, że Netsprint współpracuje z ponad 2000 reklamodawcami (z czego ponad 60% jest pozyskanych bezpośrednio). Do rozpoczęcia emisji reklam wystarczy wklejenie tylko jednego skryptu na stronę. Reklamy mogą być w pełni dopasowane do wyglądu i treści serwisu.

Wydawcy mają też możliwość bezpłatnego uruchomienia skutecznego modułu rekomendacji treści (related content) “Czytaj więcej”, który pozwala im wydłużyć wizyty na stronie i dodatkowo zarobić na linkach sponsorowanych w sieci ContentStream. Mogą również skorzystać z Raportów Audience.

Dodatkowym źródłem przychodu wydawców może być także dostarczanie danych do platformy DMP Netsprint Audience. Dane o użytkownikach są anonimowe i pobierane zgodnie z prawem, bez gromadzenia danych osobowych i wrażliwych.

Oferta Netsprinta jest zaprezentowana w nowym serwisie www.adkontekst.pl.

Źródło: Netsprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764