logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklamy w Gazecie PIAP

  PR 27.06.2017, przeczytano 574 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa udostępniła możliwość publikacji powierzchni reklamowej w Gazecie PIAP dla firm spoza PIAP i spoza branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklamy-w-gazecie-piap,32935,artykul.html

Już od dziś będzie można zamówić powierzchnię reklamową w Gazecie PIAP w postaci reklamy graficznej, artykułu sponsorowanego czy insertu.  Gazeta PIAP jest dystrybuowana do właścicieli firm - agencji reklamowych w nakładzie 2000 egzemplarzy.


Trwają prace nad przygotowaniem kolejnego, ósmego już wydania Gazety PIAP nr. 8/2017 (WRZESIEŃ/GRUDZIEŃ 2017).

Szczegóły oferty m.in.:  wielkość i specyfikacja modułów reklamowych oraz cen za powierzchnię reklamową znajdą Państwo: MODUŁY REKLAMOWE GAZETA PIAP - cennik dla firm spoza branży i spoza PIAP .

Deadline na przesłanie materiałów graficznych upływa dnia 14.08.2017 roku.

UWAGA SPECJALNA PROMOCJA - dla firm, które zamówią 3xreklamy graficzne w 3 kolejnych wydaniach Gazety PIAP (ten sam format)= 4 REKLAMA GRATIS! ( *oferta dotyczy tego samego formatu reklamy).

  • Nakład Gazety: 2000 egzemplarzy
  • Wydanie: wrzesień/grudzień 2017
  • Grupa docelowa: właściciele i kadra zarządzająca firm z branży artykułów promocyjnych - AGENCJE REKLAMOWE

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764