logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklamy w okularach?

   12.05.2006, przeczytano 1280 razy

Południowokoreańska firma Kowon Technology rozpocznie w przyszłym tygodniu sprzedaż przenośnych okularów multimedialnych, które zostały wyposażone w tuner telewizyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklamy-w-okularach,3920,artykul.html

Urządzenie oferuje dwa odzielne ekrany LCD o wymiarach 4,8 x 4,2 mm i rozdzielczości 320 x 420 pikseli. Jak podaje producent, użytkownik okularów ma wrażenie, jakby oglądał obraz na 32-calowym monitorze z odległości dwóch metrów.

Nowość w ofercie firmy Kowon Technology ma pojawić się na razie w Korei, w cenie ok. 216 USD. Producent zapowiedział dostępność produktu na rynku europejskim na przełomie czerwca i lipca.

Źródło: The Register

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Outdoor od Ultima Displays
Jak cała branża Ultima Displays cieszy się, że restrykcje są luzowane i w tym roku będziemy mogli cieszyć się imprezami plenerowymi. Dlatego ten dostawca i producent systemów reklamowych upewnił się, że jego magazyn będzie gotowy na powrót outdoorowych eventów.
Uber wystartował z nową kampanią
Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”.
Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców Festiwaldruku.pl
ASTAT, Color Laboratory, INTREX, Labelland oraz SOFTGRAF – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło,...
Uwaga, Targi Reklamy na horyzoncie. To już pewne: wyjątkowe wydarzenie branży reklamy i druku RemaExtra odbędzie się w dniach 15-17.09.2021 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.
Kampania „W kobiecym interesie”
Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764