logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekord oglądalności kanału HGTV Home & Garden w sierpniu

  PR 07.09.2020, przeczytano 827 razy
ilustracjastrzałka

Sierpień 2020 okazał się najlepszym w historii kanału HGTV. Stacja odnotowała wynik 0,75 %  SHR (Live + Vosdal) w grupie komercyjnej 16-49, tym samym zdobywając pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych. Najchętniej oglądany w tym miesiącu był odcinek polskiego programu „House Hunters. Poszukiwacze domów” (3,61 % SHR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekord-ogladalnosci-kanalu-hgtv-home-and-garden-w-sierpniu,388349,artykul.html

Tej jesieni stacja HGTV przygotowała dla widzów wiele niespodzianek i dwie polskie premiery. W programie „Pomysłowe projekty” poznają Iwonę Durkę. Architektka i projektantka wnętrz dołącza do grona prowadzących stacji. W premierowej serii pomoże bohaterom, którzy znaleźli się we „wnętrzarskich” tarapatach i nie mają żadnego pomysłu na to, jak urządzić konkretne pomieszczenie. Udowodni, że liczy się tak naprawdę pomysł, a nie zasobność portfela. Kolejną propozycją są „Nieoczywiste miejsca”. Mikrodomy z prefabrykatów, przyczepy, domki holenderskie, barki, siedliska z kontenerów – już jesienią Katarzyna Jaroszyńska odwiedzi zwykłych Polaków w niezwykłych wnętrzach.

Oprócz nowości, na widzów czekają również topowe formaty stacji. We wrześniu będą królowały ogródki z nowymi odcinkami „Nowej Mai w ogrodzie” i „Polowania na ogród” oraz nieruchomości z „House Hunters. Poszukiwaczami domów”. W październiku pałeczkę przejmą metamorfozy z nowym sezonem „Zgłoś remont” a także reaktywacją formatu „Para w remont” w zupełnie nowej odsłonie.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764