logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekord oglądalności kanału HGTV Home & Garden w sierpniu

  PR 07.09.2020, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

Sierpień 2020 okazał się najlepszym w historii kanału HGTV. Stacja odnotowała wynik 0,75 %  SHR (Live + Vosdal) w grupie komercyjnej 16-49, tym samym zdobywając pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych. Najchętniej oglądany w tym miesiącu był odcinek polskiego programu „House Hunters. Poszukiwacze domów” (3,61 % SHR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekord-ogladalnosci-kanalu-hgtv-home-and-garden-w-sierpniu,388349,artykul.html

Tej jesieni stacja HGTV przygotowała dla widzów wiele niespodzianek i dwie polskie premiery. W programie „Pomysłowe projekty” poznają Iwonę Durkę. Architektka i projektantka wnętrz dołącza do grona prowadzących stacji. W premierowej serii pomoże bohaterom, którzy znaleźli się we „wnętrzarskich” tarapatach i nie mają żadnego pomysłu na to, jak urządzić konkretne pomieszczenie. Udowodni, że liczy się tak naprawdę pomysł, a nie zasobność portfela. Kolejną propozycją są „Nieoczywiste miejsca”. Mikrodomy z prefabrykatów, przyczepy, domki holenderskie, barki, siedliska z kontenerów – już jesienią Katarzyna Jaroszyńska odwiedzi zwykłych Polaków w niezwykłych wnętrzach.

Oprócz nowości, na widzów czekają również topowe formaty stacji. We wrześniu będą królowały ogródki z nowymi odcinkami „Nowej Mai w ogrodzie” i „Polowania na ogród” oraz nieruchomości z „House Hunters. Poszukiwaczami domów”. W październiku pałeczkę przejmą metamorfozy z nowym sezonem „Zgłoś remont” a także reaktywacją formatu „Para w remont” w zupełnie nowej odsłonie.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764