Dystrybutor belgijskich folii wrappingowych marki Omega Skinz w Polsce, firma Atrium Centrum Ploterowe informuje, że w zeszły piątek 11.04.2025 r. został pobity rekord w szybkości oklejenia samochodu, który do tej pory wynosił 22 minuty i 58 sekund.
Nowy rekord został poprawiony o ponad 3 minuty i obecnie wynosi 19 minut i 11 sekund.
Dotychczasowy rekord pobił doświadczony 10-osobowy zespół „oklejaczy” z Belgii i Holandii, wykorzystując w tym folię Omega Skinz do pełnego oklejenia samochodu.
Pobicie rekordu było możliwe dzięki nowej, innowacyjnej warstwie kleju UM-Wrap6, która sprawia, że aplikacja folii jest szybsza i łatwiejsza.
Poza tym folie Omega Skinz posiadają szereg innych, istotnych zalet:
• folia klasy premium – głęboka kolorystyka i wyjątkowy połysk
• dystrybucja na metry – elastyczność zakupowa
• ponad 70 kolorów, modne kolory na czasie, które umożliwiają osiągnięcie wysokiej marży
• grubość 100-140 mikronów (w zależności od wybranego koloru)
• konstrukcja kanapkowa, grubsza i trwalsza folia, dla lepszej stabilności i wytrzymałości
• niezwykle miękka i elastyczna po podgrzaniu opalarką lub lampą na podczerwień
• wielowarstwowa struktura, redukuje naprężenia i odkształcenia
• zewnętrzna warstwa PVC – zwiesza głębię koloru i odporność
• efekt „pamięci kształtu” - dopasowuje się na stałe, minimalizując uszkodzenia mechaniczne
• specjalny klej kanalikowy OS-ICS-21, niewidoczna struktura kanalików powietrznych
• klej OS-ICS-21 możliwy do repozycjonowania, pełna przyczepność osiągana jest po kilku godzinach
• folie PPF ochrona oklejonego elementu lub pojazdu przed zarysowaniem
• produkcja europejska – gwarancja jakości i trwałości
Film z wydarzenia można obejrzeć na stronie Facebook Omega Skinz.
Przypominamy, że w dniach 22-23.05.2025 w firmie Atrium Centrum Ploterowe w Opolu, odbędą się warsztaty z oklejania samochodów foliami Omega Skinz zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych adeptów car wrappingu, na które serdecznie zapraszamy.
Partnerzy wydarzenia: Sticked Wrocław, ReklamART Wołomin
Partnerzy medialni: Instytut Wrappingu, Świat Druku, magazyn OOH i portal Signs.pl.