logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekord Warka Planet of Gamers Cup: ponad 1,2 miliona wyświetleń

  PR 10.05.2022, przeczytano 814 razy
ilustracja

Poznaliśmy dokładne statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona. Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekord-warka-planet-of-gamers-cup%3A-ponad-1%2C2-miliona-wyswietlen,395772,artykul.html

Warka Planet of Gamers Cup to oryginalny turniej z udziałem twórców gamingowych, który zdobył sympatię wielu polskich fanów gamingu. Może świadczyć o tym nie tylko sukces pierwszej edycji wydarzenia, ale także rekordowe wyniki drugiej odsłony. Streaming tegorocznego turnieju odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza edycja. Najwyższa liczba widzów, którzy jednocześnie oglądali zmagania wyniosła przeszło 47 tysięcy, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku. Łączna liczba impresji wszystkich treści była natomiast o ponad 3,5 miliona większa, przekraczając tym samym próg 10 milionów. Ponadto organiczne wzmianki o turnieju, fragmenty transmisji oraz udostępnienia wygenerowały dodatkowo prawie milion impresji.

Warto przypomnieć, że zwycięzcą tegorocznej edycji, która odbyła się 3 kwietnia, został Paweł „Leh” Lehmann - zdobywca drugiego miejsca na H1Z1 Invitational. Gamingowych emocji fanom dostarczyli także Mateusz „PAGO” Pągowski - były profesjonalny gracz CS:GO i ubiegłoroczny zwycięzca Warka Planet of Gamers Cup, Katarzyna „Brunecia” Cimochowska-Bączek - najstarsza stażem streamerka na platformie Twitch, Marcin „Xayoo” Majkut - najpopularniejszy polski streamer na Twitchu, Patryk „Lachu” Lach - zapalony fan piłki nożnej i gry FIFA oraz Dominika „Tyris” Nycz - ekspertka od gier FPS na polskim Twitchu.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset. Przy realizacji działań ponownie współpracowały 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz Gameset, który przygotował koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządzał relacjami z twórcami we współpracy z przedstawicielami Golden Coil i WE!RE Fantasy. Producentem wydarzenia jest agencja Fire i studio FR3NZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764