logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekord: 95 milionów wyprodukowanych obiektywów Nikkor

  PR 30.07.2015, przeczytano 624 razy

Całkowita produkcja obiektywów NIKKOR do aparatów cyfrowych Nikon z wymiennymi obiektywami osiągnęła właśnie rekordową liczbę 95 milionów sztuk. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekord%3A-95-milionow-wyprodukowanych-obiektywow-nikkor,25558,artykul.html

Szeroka oferta firmy obejmuje ponad 90 typów obiektywów, w tym wymienne do zaawansowanych aparatów bezlusterkowych Nikon 1 oraz nowe modele przeznaczone dla lustrzanek DX i FX. Zaprezentowany na początku 2015 roku teleobiektyw o stałej ogniskowej AF-S NIKKOR 300mm f/4E PF ED VR był pierwszym obiektywem NIKKOR z soczewką Fresnela, co uczyniło go najlżejszym w swojej klasie. Do osiągnięcia przez Nikon tak rekordowej ilości wyprodukowanego sprzętu przyczyniły się także dwa nowe superteleobiektywy wyposażone w najlżejsze w tym segmencie obudowy -  AF-S NIKKOR 500mm f/4E FL ED VR oraz AF-S NIKKOR 600mm f/4E FL ED VR. Znaczący wzrost produkcji odnotowano również dzięki ultrakompaktowemu obiektywowi AF-S DX NIKKOR 16-80 mm f/2,8-4E ED VR formatu DX.

„Produkcja wysokiej jakości obiektywów jest silną tradycją naszej firmy. Oferta modeli NIKKOR stanowi połączenie najlepszych technologii optycznych z tymi opracowanymi przez inżynierów Nikona” – podsumował Zurab Kiknadze, kierownik ds. produktów w dziale obiektywów, akcesoriów i oprogramowania Nikon Europe.

Modele NIKKOR korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych japońskiego producenta sprzętu fotograficznego, w tym z uznanej na całym świecie niezwykle wytrzymałej powłoki nanokrystalicznej i doskonałego systemu redukcji drgań. Dzięki zastosowaniu soczewki Fresnela, zapewniającej niezrównaną korekcję aberracji chromatycznej, obiektywy NIKKOR są mniejsze i lżejsze, a soczewki z fluorytu gwarantują rewelacyjną kompensację aberracji przy bardziej kompaktowym rozmiarze teleobiektywu. Powłoki fluorytowe z kolei skutecznie przeciwdziałają osadzaniu się wielu typów zabrudzeń, takich jak kurz, brud, woda, oleje i tłuszcz.

Gama obiektywów NIKKOR do lustrzanek z wymiennymi obiektywami obejmuje obecnie ponad 90 typów, w tym superteleobiektywy, mikroobiektywy, obiektywy z zoomem, szerokokątne, „rybie oko”, wielozadaniowe obiektywy PC-E oraz obiektywy 1 NIKKOR do aparatów kompaktowych z wymienną optyką.

Więcej informacji na temat obiektywów i akcesoriów NIKKOR znajduje się na globalnej stronie marki „NIKKOR.com”  (http://www.nikkor.com/) oraz w aplikacji NIKKOR & ACC udostępnianej na tablety. 

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764