logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Rekordowa edycja Festiwalu Marketingu za nami

   22.09.2021, przeczytano 1613 razy
ilustracja

Blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations), 2 dni marketingowych inspiracji oraz kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych. Tak w liczbach można podsumować zakończony właśnie Festiwal Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-rekordowa-edycja-festiwalu-marketingu-za-nami,393103,artykul.html

W dniach 15-16 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. – To była niezwykła, rekordowa edycja. Frekwencja nawet nas zaskoczyła, wystawcy oraz zwiedzający byli spragnienia spotkań face to face i to naprawdę było widać na naszym evencie. Targom towarzyszyła fantastyczna energia, cały czas spływają do nas głosy zadowolenia wystawców, a także pozytywny feedback od zwiedzających. To naprawdę udany (kolejny już) reSTART branży – komentuje tegoroczną edycję Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine, organizator Festiwalu Marketingu.

Branżowe konkursy

Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 122 gadżetów reklamowych! Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. W tym roku była to druga odsłona targów, pierwsza – głosowanie internetowe miało miejsce przed targami.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało Jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepszy według nich POS. Przynano nagrodę publiczności.

Jak co roku wystawcy mogli również zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Konferencja poligraficzna Print & Win

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawili branżowe nowości, ciekawostki i podzielili się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. W kameralnej przestrzeni swoją wiedzą podzielili się eksperci z API.PL, DiPrinter, Intrex, Sico Polska, Softgraf, Viscar, Epson Europe i Smart LFP.

Szybkie “randki” dla branży eventowej

Drugiego dnia targów odbył się EVENT MIX DATING – wydarzenie towarzyszące skierowane dla szerokiego segmentu EVENT & MICE. Podczas bezpośrednich spotkań biznesowych swoją ofertę zaprezentowały destynacje, agencje, firmy i obiekty specjalizujące się w organizacji eventów – tych w formule tradycyjnej, onlineowej, jak i hybrydowej. W tym roku impreza została przygotowana w formule szybkich, indywidualnych spotkań biznesowych. Każde z nich trwało kilkanaście minut.

Wieczorna gala na najwyższym poziomie

Jak co roku i tym razem wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali, podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach.

 

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764