logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa edycja Festiwalu Marketingu za nami

   22.09.2021, przeczytano 499 razy
ilustracja

Blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations), 2 dni marketingowych inspiracji oraz kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych. Tak w liczbach można podsumować zakończony właśnie Festiwal Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-edycja-festiwalu-marketingu-za-nami,393103,artykul.html

W dniach 15-16 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. – To była niezwykła, rekordowa edycja. Frekwencja nawet nas zaskoczyła, wystawcy oraz zwiedzający byli spragnienia spotkań face to face i to naprawdę było widać na naszym evencie. Targom towarzyszyła fantastyczna energia, cały czas spływają do nas głosy zadowolenia wystawców, a także pozytywny feedback od zwiedzających. To naprawdę udany (kolejny już) reSTART branży – komentuje tegoroczną edycję Robert Załupski, Dyrektor Generalny OOH magazine, organizator Festiwalu Marketingu.

Branżowe konkursy

Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 122 gadżetów reklamowych! Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. W tym roku była to druga odsłona targów, pierwsza – głosowanie internetowe miało miejsce przed targami.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. W konkursie głosowało Jury, a także zwiedzający, którzy wybrali najlepszy według nich POS. Przynano nagrodę publiczności.

Jak co roku wystawcy mogli również zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

Konferencja poligraficzna Print & Win

Przedstawiciele firm branży poligraficznej podczas 20-minutowych wystąpień przedstawili branżowe nowości, ciekawostki i podzielili się eksperckim know-how z zakresu szeroko rozumianego druku i poligrafii reklamowej. W kameralnej przestrzeni swoją wiedzą podzielili się eksperci z API.PL, DiPrinter, Intrex, Sico Polska, Softgraf, Viscar, Epson Europe i Smart LFP.

Szybkie “randki” dla branży eventowej

Drugiego dnia targów odbył się EVENT MIX DATING – wydarzenie towarzyszące skierowane dla szerokiego segmentu EVENT & MICE. Podczas bezpośrednich spotkań biznesowych swoją ofertę zaprezentowały destynacje, agencje, firmy i obiekty specjalizujące się w organizacji eventów – tych w formule tradycyjnej, onlineowej, jak i hybrydowej. W tym roku impreza została przygotowana w formule szybkich, indywidualnych spotkań biznesowych. Każde z nich trwało kilkanaście minut.

Wieczorna gala na najwyższym poziomie

Jak co roku i tym razem wystawcy spotkali się na uroczystej, wieczornej gali, podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, następnie wystawcy mieli okazję porozmawiać o biznesie (i nie tylko) w kuluarach.

 

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764