logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa edycja konkursu Super Gift – 96 zgłoszeń

  PR 10.08.2017, przeczytano 945 razy
ilustracjastrzałka
Strefa do głosowania na Nagrodę Publiczności podczas FestiwalMarketingu.pl 2016

Konkurs Super Gift stanowi doskonałą formę promocji dla całej branży artykułów promocyjnych. Dla zgłaszających to oczywiście świetna forma zaprezentowania swoich topowych produktów i nowości, natomiast agencje reklamowe i klienci końcowi mogą zapoznać się z ciekawymi propozycjami i znaleźć wyjątkowe inspiracje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-edycja-konkursu-super-gift-%E2%80%93-96-zgloszen,33379,artykul.html

Tegoroczna odsłona Super Gift była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem nie tylko zgłaszających, ale i głosujących. Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała też o przyznaniu miejsca ex aequo.

- Konkursy takie jak Super Gift pozwalają łatwiej i szerzej promować nowo wprowadzane na rynek produkty. Poza tym wyniki konkursów są dobrym testem czy produkt trafia w rynkowe oczekiwania. BIC Graphic stara się rozwijać ofertę o produkty funkcjonalne i możliwie najwyższej jakości, dzięki czemu nasi Dystrybutorzy są w stanie przygotowywać coraz ciekawsze oferty dla swoich Klientów. Dzięki tego rodzaju konkursom i ankietom powiększamy grono naszych Dystrybutorów za co jestem wdzięczny ich organizatorom - mówi Dariusz Dawidczyk z firmy Bic Graphic Europe, zgłaszający swój produkt w konkursie.

Zalety konkursu potwierdzają także przedstawiciele agencji reklamowych. - Gadżety zaprezentowane w konkursie zostały wybrane bardzo trafnie w stosunku do potrzeb rynku. Artykuły są ciekawe, innowacyjne, inne. Sama znalazłam kilkanaście produktów, które chciałabym włączyć do swojej oferty – wyjaśnia Agnieszka Rudy z agencji reklamowej Gadżety24.

Katarzyna Muczyńska z agencji reklamowej PROMOX dodaje: - Przypadkiem trafiłam na konkurs Super Gift, przez platformę firmy Inspirion. Konkurs okazał się ciekawym źródłem ukazującym wiele nowości, które zaskoczyły nas w pozytywny sposób  i zainspirowały do działania. Dzięki Super Gift, znaleźliśmy kontakt, na którym  bardzo nam zależało - mówi Katarzyna Muczyńska.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

  • Nagrodzone gadżety: TUTAJ[PDF]


Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych www.giftsonline.pl. Konkurs organizowany jest w ramach targów FestiwalMarketingu.pl, które odbędą się 13-14 września 2017 r. w EXPO XXI w Warszawie.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764