logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa edycja konkursu Super Gift – 96 zgłoszeń

  PR 10.08.2017, przeczytano 504 razy
ilustracjastrzałka
Strefa do głosowania na Nagrodę Publiczności podczas FestiwalMarketingu.pl 2016

Konkurs Super Gift stanowi doskonałą formę promocji dla całej branży artykułów promocyjnych. Dla zgłaszających to oczywiście świetna forma zaprezentowania swoich topowych produktów i nowości, natomiast agencje reklamowe i klienci końcowi mogą zapoznać się z ciekawymi propozycjami i znaleźć wyjątkowe inspiracje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-edycja-konkursu-super-gift-%E2%80%93-96-zgloszen,33379,artykul.html

Tegoroczna odsłona Super Gift była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem nie tylko zgłaszających, ale i głosujących. Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała też o przyznaniu miejsca ex aequo.

- Konkursy takie jak Super Gift pozwalają łatwiej i szerzej promować nowo wprowadzane na rynek produkty. Poza tym wyniki konkursów są dobrym testem czy produkt trafia w rynkowe oczekiwania. BIC Graphic stara się rozwijać ofertę o produkty funkcjonalne i możliwie najwyższej jakości, dzięki czemu nasi Dystrybutorzy są w stanie przygotowywać coraz ciekawsze oferty dla swoich Klientów. Dzięki tego rodzaju konkursom i ankietom powiększamy grono naszych Dystrybutorów za co jestem wdzięczny ich organizatorom - mówi Dariusz Dawidczyk z firmy Bic Graphic Europe, zgłaszający swój produkt w konkursie.

Zalety konkursu potwierdzają także przedstawiciele agencji reklamowych. - Gadżety zaprezentowane w konkursie zostały wybrane bardzo trafnie w stosunku do potrzeb rynku. Artykuły są ciekawe, innowacyjne, inne. Sama znalazłam kilkanaście produktów, które chciałabym włączyć do swojej oferty – wyjaśnia Agnieszka Rudy z agencji reklamowej Gadżety24.

Katarzyna Muczyńska z agencji reklamowej PROMOX dodaje: - Przypadkiem trafiłam na konkurs Super Gift, przez platformę firmy Inspirion. Konkurs okazał się ciekawym źródłem ukazującym wiele nowości, które zaskoczyły nas w pozytywny sposób  i zainspirowały do działania. Dzięki Super Gift, znaleźliśmy kontakt, na którym  bardzo nam zależało - mówi Katarzyna Muczyńska.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

  • Nagrodzone gadżety: TUTAJ[PDF]


Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych www.giftsonline.pl. Konkurs organizowany jest w ramach targów FestiwalMarketingu.pl, które odbędą się 13-14 września 2017 r. w EXPO XXI w Warszawie.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Najpierw materiał o rozstrzygnięciu konkursu, w którym czytamy:
"Tegoroczna odsłona była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). "
Najwyraźniej to było za mało, więc dziś materiał o tym samym, ale skupiony na rekordowej liczbie.

O czym za tydzień?

avatar użytkownika
,

Poczekaj cierpliwie to się dowiesz.  

,

Może szczegółowo o zwycięzcach.
Będzie materiałów na kilkanaście publikacji.
  

avatar użytkownika
,

Przy naszym przerobie to niewiele - ale zawsze coś. Rozważymy propozycję.  

,

A potem sylwetki importerów.

Ludzie lubią takie materiały.
  

avatar użytkownika
,

A te chińskie zakłady produkcyjne które tak chciałeś uhonorować - czy one też mogłyby się stać bohaterami cyklu artykułów? Czy wówczas moglibyśmy liczyć na Twoje pochlebne komentarze?  

,

Zdecydowanie tak - przecież wymyślili i produkują. Nawet jeśli nagrody otrzymał sprzedawca, to jednak warto byłoby uhonorować artykułem rzeczywistego bohatera.

W czasach, gdy ludzie nie potrzebują importerów, bo wszystko można kupić samodzielnie na allieexpress, taki artykuł byłby na wagę złota, dla małych i średnich firm reklamowych.
  

avatar użytkownika
,

Tak - tylko po co? Przecież wszystko można znaleźć na Aliexpressie!  

,

Wiesz ile Allie by Ci zapłacił za linki.
Krocie!!!
  

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie
21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764