Aż 122 prace rywalizują w 11. edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce.
Konkurs Biuletynów Firmowych
– Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni liczbą prac, które napłynęły w tym roku do Konkursu. Nie spodziewaliśmy się tak dobrego wyniku. Dziękujemy za zaufanie naszym uczestnikom, a także sponsorom, partnerom i mediom, wspierającym Konkurs – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.
Prace zgłoszone w tym roku rywalizują w pięciu kategoriach:
• biuletyn wewnętrzny;
• biuletyn zewnętrzny;
• biuletyn elektroniczny;
• biuletyn instytucji;
• projekt jednorazowy.
W lipcu i sierpniu prace oceni Jury. We wrześniu zostaną ogłoszone nominacje, a w październiku oficjalne wyniki.
Konkurs wspierają
Patron honorowy:
Związek Firm Public Relations (ZFPR) – reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) – reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.
Partner:
Centrum Jakości Prasy Firmowej – miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.
Sponsorzy:
SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
Tor Gokartowy imola&more… w Piasecznie – organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup – zapraszamy na najszybsze imprezy w mieście!
Moc&Art Studio – specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.
Pozdruk – drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.
Patroni medialni:
„Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy Kawie”, „Signs.pl”, „Wortal DTP”, „Marketingowiec.pl”, „Marketer+”, „Vidart”, „MediaFM.net”, „Media2.pl”, „PrintPartner” i „Komunikat”.
Źródło: Agape