logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa liczba prac w Konkursie Biuletynów Firmowych

  PR 05.07.2011, przeczytano 1137 razy

Aż 122 prace rywalizują w 11. edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-prac-w-konkursie-biuletynow-firmowych,12859,artykul.html

Konkurs Biuletynów Firmowych

– Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni liczbą prac, które napłynęły w tym roku do Konkursu. Nie spodziewaliśmy się tak dobrego wyniku. Dziękujemy za zaufanie naszym uczestnikom, a także sponsorom, partnerom i mediom, wspierającym Konkurs – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.

Prace zgłoszone w tym roku rywalizują w pięciu kategoriach:
• biuletyn wewnętrzny;
• biuletyn zewnętrzny;
• biuletyn elektroniczny;
• biuletyn instytucji;
• projekt jednorazowy.

W lipcu i sierpniu prace oceni Jury. We wrześniu zostaną ogłoszone nominacje, a w październiku oficjalne wyniki.

Konkurs wspierają

Patron honorowy:
Związek Firm Public Relations (ZFPR) – reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) – reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.

Partner:
Centrum Jakości Prasy Firmowej – miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.

Sponsorzy:
SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.

Tor Gokartowy imola&more… w Piasecznie – organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup – zapraszamy na najszybsze imprezy w mieście!

Moc&Art Studio – specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.

Pozdruk – drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.

Patroni medialni:
„Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy Kawie”, „Signs.pl”, „Wortal DTP”, „Marketingowiec.pl”, „Marketer+”, „Vidart”, „MediaFM.net”, „Media2.pl”, „PrintPartner” i „Komunikat”.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764