logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa liczba uczestników konferencji infoShare 2016

  PR 24.05.2016, przeczytano 1185 razy
ilustracjastrzałka

Za nami 10. edycja infoShare – największej konferencji na temat technologii i nowych mediów w tej części Europy. W tym roku wzięła w niej udział rekordowa liczba uczestników z całego świata – prawie 5000 osób. To najlepszy dowód na to, że tego typu przedsięwzięcia są potrzebne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-uczestnikow-konferencji-infoshare-2016,28662,artykul.html

Trzy dni tegorocznego spotkania (18-20 maja br.) upłynęły pod znakiem spotkań, wykładów, warsztatów i networkingu. Ponad 100 prelegentów, 10 scen, do tego imprezy towarzyszące – nawet najbardziej wymagający uczestnicy mieli w czym wybierać.

To wszystko sprawia, że infoShare przyciąga najciekawsze nazwiska z branży. Prelegenci, inwestorzy, managerowie dużych firm, przedstawiciele startupów, uczelni. To na infoShare zawiązują się nowe znajomości, powstają firmy, rodzą się pomysły na projekty.

Jestem szczęśliwy, że infoShare dostarcza wysokiej jakości merytoryki, ale jeszcze bardziej cieszę się z faktu, iż nasze wydarzenie pełni już także rolę miejsca, w którym odbywa się prawdziwy biznesowy networking. – mówi Grzegorz Borowski, prezes Fundacji infoShare organizującej konferencję – Tysiące spotkań inwestorów, startupów i menadżerów wysokiego szczebla zaowocowały już podczas konferencji. Jako przykład mogę podać powołanie przez fundusz FerberVC oraz gdański software house Neoteric spółki Saas Manager właśnie w ostatnim dniu konferencji.

W tym roku zobaczyć można było Davida Allena, autora biblii biznesu „Getting Things Done”, Kevina Goldmitha ze Spotify, Anthony’ego le Roux z Ubera, Petera Sunde Kolmisoppi z portalu The Pirate Bay, Jona von Tetzchnera, twórcę przeglądarek internetowych Vivaldi i Opera, Linnara Viika, doświadczonego wykładowcę i doradcę rządu Estonii ds. cyfryzacji. Przemówienia Marcina Iwińskiego, twórcy gry „Wiedźmin”, blogera i speca ds. oszczędzania pieniędzy Michała Szafrańskiego, blogerki i specjalistki od komunikacji Natalii Hatalskiej czy Piotra Koniecznego z niebezpiecznika.pl przyciągnęły setki słuchaczy. Wielokrotnie trudno było znaleźć miejsce w największych dwóch salach – Inspire i Tech.





Ważną częścią konferencji infoShare był konkurs dla startupów organizowany we współpracy z Gdańskim Inkubatorem Przedsiębiorczości Starterem. Główną nagrodą było 20.000 euro. Do pierwszego etapu konkursu zgłosiło się 170 firm z 13 krajów, takich jak: Ukraina, Rosja, Wielka Brytania, Singapur. W półfinałach znalazło się 7 teamów – Reality Games, Sup4Nav, Nexbio, vBionic, Deckard, Footsteps i SaaS Manager. Wielkim wygranym został Nexbio, który zajmuje się ulepszaniem metody analizy kodu DNA na rzecz nauki i biznesu.

Międzynarodowe grono jury, w którego składzie znaleźli się m.in. Jon von Tetzchner, Joerg Rheinboldt  ­– CEO niemieckiego akceleratora Axel Springer Plug and Play czy Luisa Maier z German Tech Entrepreneurship Center, stwierdziło jednogłośnie, że Nexbio posiada innowacyjne rozwiązanie i doświadczony zespół, co może zapewnić im sukces w skali globalnej – mówi Małgorzata Jasnoch, CEO Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Na licznych stoiskach w przestrzeni Expo znaleźć można było wiele ciekawostek technologicznych takich, jak Escape Room czy rzeczywistość wirtualna. Strefy networkingowe były nieustannie pełne.

Przygotowania do kolejnej edycji infoShare już się rozpoczęły. Organizatorzy zapraszają wszystkich 17-19 maja 2017 roku i obiecują, że będzie jeszcze ciekawiej!

Źródło: Fundacja infoShare

www.infoshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764