logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa liczba zgłoszeń do IAB Mixx Awards 2021

   17.09.2021, przeczytano 531 razy
ilustracja

Ponad 230 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję IAB MIXX Awards. To rekordowa liczba w historii polskiej edycji konkursu  na najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Kolejny etap to obrady jurorów, którzy wybiorą projekty nominowane do nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-zgloszen-do-iab-mixx-awards-2021,393031,artykul.html

- Jesteśmy równie szczęśliwi co zaskoczeni tak ogromną liczbą zgłoszeń. Świadczy ona o tym, że mimo tak trudnego roku, polska branża interaktywna działa i ma się bardzo dobrze. Potwierdzają to także wyniki naszego badania IAB/PwC Adex, które wskazują, że reklama online w roku 2020 osiągnęła ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. Życzę powodzenia wszystkim walczącym o nagrody IAB MIXX Awards 2021. Zwyciężyć mimo tak licznej konkurencji to jeszcze większe osiągnięcie dla twórców kampanii. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujace kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing.

Zgłoszone kampanie oceniać będzie jury składające się z blisko pięćdziesięciu ekspertów marketingu pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, CMO, BNP Paribas (przewodniczący), Agnieszki Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare (wiceprzewodnicząca) i Macieja Kossowskiego, Dyrektora Zarządzającego, mediaPPG (wiceprzewodniczący).

Dwuetapowe obrady jurorów zaowocują wyborem kampanii nominowanych do nagród, które ogłosimy z początkiem listopada. Zwycięzców natomiast poznamy podczas uroczystej gali planowanej na przełomie listopada i grudnia, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764