logo
WIADOMOŚCI

Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Pos Stars 2015

   20.08.2015, przeczytano 1464 razy

Tegoroczna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe - POS STARS to prawdziwie rekordowa odsłona. Do konkursu zgłoszonych zostało aż 40 projektów i realizacji, które jak co roku, oceni fachowe Jury złożone z profesjonalistów z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-zgloszen-do-konkursu-pos-stars-2015,25730,artykul.html

Zgłoszenia można było wysyłać w takich kategoriach tematycznych jak: Napoje & Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display'e kartonowe, Display'e naladowe oraz Przemysł.

W skład Jury POS STAR 2015 weszli:

1. Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE
2. Monika Borowiecka, Trade Marketing Director, GREY Group
3. Monika Dacewicz, Account Manager, Paperhat Poland Sp. z o. o.
4. Marcin Gieracz, CEO&Strategic Director, Rubikom Strategy Consultants
5. Łukasz Gumowski, creative partner, Agencja Plej
6. Monika Jasińska, V-ce Dyrektor Sprzedaży, Clear Channel Poland
7. Katarzyna Lipska, Redaktor OOH magazine
8. Maja Pelc, CEO Pelc & Partners
9. Marcin Wojciechowski, Starszy Specjalista ds. Operacji Franczyzy w Makro Cash and Carry
10. Arkadiusz Wróblewski, Managing Partner, IQFM Ackermann

Podczas edycji 2014 przyznano Grand Prix, którym nagrodzono ATS Display za Cross Modular Crate dla Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Zwiedzający mogli także głosować na najlepsze ich zdaniem realizacje. Największą ilość głosów zdobył ekspozytor Jack Daniel’s Barrel Tree dla Brown-Forman Polska Sp. z o.o. / Jack Daniel’s Polska wykonany przez BluePOS i Focus Advantage. Wszystkie nagrodzone, a także zgłoszone realizacje można obejrzeć TUTAJ (pdf).

Zobacz relację video zeszłorocznej edycji TUTAJ.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Grand Prix przyznawane jest od 2010 roku.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards
Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.
Amundsen Photo Awards – znamy finalistów
Podróże są doskonałą inspiracją i potrafią zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych eksploratorów. Fotografia natomiast pozwala uchwycić te wyjątkowe momenty i przedstawić świat w sposób, w jaki widzi go autor. 12 grudnia, w Fortecy Kręgliccy odbyła się Gala Amundsen Photo Awards, podczas której wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech wyjątkowych...
Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone