logo
WIADOMOŚCI

Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Pos Stars 2015

jacekra   20.08.2015, przeczytano 1402 razy

Tegoroczna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe - POS STARS to prawdziwie rekordowa odsłona. Do konkursu zgłoszonych zostało aż 40 projektów i realizacji, które jak co roku, oceni fachowe Jury złożone z profesjonalistów z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-zgloszen-do-konkursu-pos-stars-2015,25730,artykul.html

Zgłoszenia można było wysyłać w takich kategoriach tematycznych jak: Napoje & Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display'e kartonowe, Display'e naladowe oraz Przemysł.

W skład Jury POS STAR 2015 weszli:

1. Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE
2. Monika Borowiecka, Trade Marketing Director, GREY Group
3. Monika Dacewicz, Account Manager, Paperhat Poland Sp. z o. o.
4. Marcin Gieracz, CEO&Strategic Director, Rubikom Strategy Consultants
5. Łukasz Gumowski, creative partner, Agencja Plej
6. Monika Jasińska, V-ce Dyrektor Sprzedaży, Clear Channel Poland
7. Katarzyna Lipska, Redaktor OOH magazine
8. Maja Pelc, CEO Pelc & Partners
9. Marcin Wojciechowski, Starszy Specjalista ds. Operacji Franczyzy w Makro Cash and Carry
10. Arkadiusz Wróblewski, Managing Partner, IQFM Ackermann

Podczas edycji 2014 przyznano Grand Prix, którym nagrodzono ATS Display za Cross Modular Crate dla Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Zwiedzający mogli także głosować na najlepsze ich zdaniem realizacje. Największą ilość głosów zdobył ekspozytor Jack Daniel’s Barrel Tree dla Brown-Forman Polska Sp. z o.o. / Jack Daniel’s Polska wykonany przez BluePOS i Focus Advantage. Wszystkie nagrodzone, a także zgłoszone realizacje można obejrzeć TUTAJ (pdf).

Zobacz relację video zeszłorocznej edycji TUTAJ.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. Grand Prix przyznawane jest od 2010 roku.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
niedziela 24.06.2018, 48 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone