logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa liczba zgłoszeń do Konkursu Twórców Reklamy 2015

  PR 14.04.2015, przeczytano 1230 razy

Ruszyły obrady Konkursu Twórców Reklamy. Do 12 edycji 342 podmioty zgłosiły rekordową liczbę 1104 prac w 11 kategoriach. Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Jona Williamsa (CCO, Grey, EMEA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-zgloszen-do-konkursu-tworcow-reklamy-2015,24548,artykul.html

– Rosnąca z roku na rok liczba zgłoszeń do KTR, cieszy nas jako Zarząd Klubu Twórców Reklamy, organizatora wydarzenia. Zależy nam na tym, by każda dobra praca ukazująca się na polskim rynku trafiała jako zgłoszenie do konkursu. Coroczne zmiany i stałe zaangażowanie ciekawego oraz doświadczonego jury, wreszcie rosnący stale prestiż nagrody sprawiają, że warto o miecz KTR powalczyć. KTR to najwyższa i najtrudniejsza do zdobycia nagroda za kreatywność w Polsce zarówno dla Agencji, jak i klientów. Nierzadko to sami klienci są zainteresowani zgłaszaniem prac do konkursu, co bardzo jest dla nas ważne. Widać, że tak jak w innych krajach, tak i w Polsce rośnie zrozumienie czym dla komunikacji marketingowej jest jakość kreacji: pomysł, wykonanie, adekwatność. Przy tej okazji też my jako przedstawiciele tej branży mamy szansę zakomunikować naszym odbiorcom: „Hej! To co widzisz na co dzień, mogłoby wyglądać tak!" – powiedział Przemek Bogdanowicz (2012 agency), Przewodniczący Zarządu KTR, w 2015 r. dodatkowo przewodniczący kategorii Design. 

– Wzrost o ponad 300 zgłoszeń do konkursu r/r to ogromna radość dla organizatorów. Zauważalne jest jednak, że utrzymują się tendencje wskazujące w jakich obszarach klientom najbardziej zależy na największej kreatywności. Wiodące kategorie to: Active Advertising i Digital. Cieszy niemal 2-krotny wzrost względem ubiegłego roku prac w kategorii Film, Ilustracja oraz Warsztat Audio Wideo, którego reguły konkursowe opracowywali od nowa przedstawiciele firm produkcyjnych. Stabilną liczbą zgłoszeń cechują się kategorie: Design, Media i Fotografia. Z kolei lekki wzrost nastąpił w kategoriach Druk oraz Kampania. To tylko potwierdzenie postępujących zmian, które zachodzą w dzisiejszej komunikacji – odchodzenia od mediów klasycznych na rzecz mediów cyfrowych i myślenia „Active” i „Digital” – stwierdziła Anna Zimecka, Project Director SKM SAR. 


Wszystkie zgłoszenia ocenia jury podczas dwuetapowych obrad. Pierwszy z nich polegał na wyłonieniu short list poprzez internetową platformę konkursową SKM SAR. Właśnie w siedzibie SKM SAR rozpoczęły się drugie etapy głosowania – spotkania jurorów, gdzie w drodze dyskusji zostaną wyłonione nagrodzone prace. 

Jak co roku obradom przewodniczy znany i ceniony dyrektor kreatywny – w tym roku jest to Jon Williams (Chief Creative Officer, Grey, EMEA). Kieruje on bezpośrednio obradami jury oceniającego kategorie: Druk, Film, Radio, Media, Kampania, jak również jury głosującego na Grand Prix konkursu. Razem z Jonem pracują przewodniczący kategorii: Fotografia – Wojtek Dagiel; Warsztat Audio Video: Jacek Pawlak; Ilustracja – Przemysław „Trust” Truściński; Design – Przemek Bogdanowicz; Digital – Mikołaj Sadowski; Active Advertising – Maciek Waligóra; Jury zintegrowane (Film, Radio, Druk, Media, Kampania) – Bartek Rams. 

Wraz z przewodniczącymi tegoroczne jury liczy 80 osób.

Audytorem konkursu jest Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

W konkursie zostaną przyznane nagrody specjalne: dla najlepszej agencji reklamowej, najlepszego studia produkcyjnego, domu produkcyjnego oraz dla reklamodawcy roku. Statuetki zostaną wręczone podczas Gali KTR – 14 maja w Teatrze Polskim w Warszawie. 

Więcej informacji o Konkursie KTR na - www.ktr.org.pl

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764