logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie

  PR 14.12.2018, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-ogladalnosc-_dzien-dobry-tvn_-w-listopadzie,380535,artykul.html

Polacy od lat wiedzą już, że nie ma lepszego sposobu na powitanie poranka niż kubek kawy w towarzystwie „Dzień Dobry TVN”. Doskonałe wyniki pasma porannego, to zasługa różnorodności programu, tworzących go charyzmatycznych prowadzących oraz ciekawych tematów poruszanych na co dzień.

Dzień Dobry TVN” wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, stara się urozmaicać swoje poranki, m.in. poprzez zmieniające się co sezon cykle tematyczne. Obecnie telewidzowie mogą nie tylko wysłuchać ciekawych rozmów z zaproszonymi gośćmi, ale także zadbać o swoje zdrowie ćwicząc z Qczajem czy zainspirować się kulinarnie daniami serwowanymi przez Włoszkę Cristinę Cateze. Oprócz tego „W stroju Adama” radzi jak wyglądać zjawiskowo na co dzień, a we „Fryzjerskim pogotowiu” prezentowane są porady na temat fryzur. „Dzień Dobry TVN” to także codzienne newsy z najważniejszych wydarzeń kulturalnych, relacje z czerwonych dywanów oraz smaczki z polskiego i światowego show-biznesu.

- Listopad tego roku jest najlepszym od czterech lat pod względem oglądalności. To oznacza, że udaje nam się nawiązać lojalną relację z naszym widzem. Jest to możliwe dzięki zaangażowanej pracy prężnie działającego zespołu „Dzień Dobry TVN”. Opinie odbiorców są dla nas najważniejsze, ponieważ to właśnie dla nich tworzymy ten program. Cieszę się, że tak wiele osób spędza swoje poranki właśnie z nami. Doskonałe wyniki oglądalności są potwierdzeniem, że nasza praca jest doceniana. Dla mnie i dla  całej redakcji to największa satysfakcja – mówi Ewa Baj, producent programu „Dzień Dobry TVN”.

Program nieustannie rozwija się i proponuje widzom szereg nowości. Jedną z nich jest nowa strona dziendobry.tvn.pl, która przekształciła się w serwis lifestylowy, oferujący widzom jeszcze szerszy wachlarz angażujących treści.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy,...
Kto (i dlaczego) powinien bać się TikToka?
Jeszcze niedawno TikTok budził skojarzenia przede wszystkim z niewinnymi filmikami z tańczącymi ludźmi, apetycznym jedzeniem czy uroczymi zwierzątkami. Dziś dyskusja na temat serwisu przybrała znacznie poważniejszy ton. Na blokadę aplikacji ze względu m.in. na bezpieczeństwo narodowe zdecydowały się Indie i Stany Zjednoczone, ale nie Polska. Coraz głośniej jest również o...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764