logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie

  PR 14.12.2018, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-ogladalnosc-_dzien-dobry-tvn_-w-listopadzie,380535,artykul.html

Polacy od lat wiedzą już, że nie ma lepszego sposobu na powitanie poranka niż kubek kawy w towarzystwie „Dzień Dobry TVN”. Doskonałe wyniki pasma porannego, to zasługa różnorodności programu, tworzących go charyzmatycznych prowadzących oraz ciekawych tematów poruszanych na co dzień.

Dzień Dobry TVN” wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, stara się urozmaicać swoje poranki, m.in. poprzez zmieniające się co sezon cykle tematyczne. Obecnie telewidzowie mogą nie tylko wysłuchać ciekawych rozmów z zaproszonymi gośćmi, ale także zadbać o swoje zdrowie ćwicząc z Qczajem czy zainspirować się kulinarnie daniami serwowanymi przez Włoszkę Cristinę Cateze. Oprócz tego „W stroju Adama” radzi jak wyglądać zjawiskowo na co dzień, a we „Fryzjerskim pogotowiu” prezentowane są porady na temat fryzur. „Dzień Dobry TVN” to także codzienne newsy z najważniejszych wydarzeń kulturalnych, relacje z czerwonych dywanów oraz smaczki z polskiego i światowego show-biznesu.

- Listopad tego roku jest najlepszym od czterech lat pod względem oglądalności. To oznacza, że udaje nam się nawiązać lojalną relację z naszym widzem. Jest to możliwe dzięki zaangażowanej pracy prężnie działającego zespołu „Dzień Dobry TVN”. Opinie odbiorców są dla nas najważniejsze, ponieważ to właśnie dla nich tworzymy ten program. Cieszę się, że tak wiele osób spędza swoje poranki właśnie z nami. Doskonałe wyniki oglądalności są potwierdzeniem, że nasza praca jest doceniana. Dla mnie i dla  całej redakcji to największa satysfakcja – mówi Ewa Baj, producent programu „Dzień Dobry TVN”.

Program nieustannie rozwija się i proponuje widzom szereg nowości. Jedną z nich jest nowa strona dziendobry.tvn.pl, która przekształciła się w serwis lifestylowy, oferujący widzom jeszcze szerszy wachlarz angażujących treści.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764