logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa oglądalność TVP Kultura

  PR 14.09.2020, przeczytano 117 razy

10 września TVP Kultura odnotowała rekordowe udziały dnia, a w TOP 5 najpopularniejszych programów znalazły się oskarowa produkcja „Działa Nawarony” oraz największe polskie klasyki teatr sensacji „Kobra” i serial „Dom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-ogladalnosc-tvp-kultura,388429,artykul.html

Według NAM wczorajsze udziały TVP Kultura wyniosły 0,7% i były najwyższe od sierpnia 2019 r. Największą widownię zgromadził wielokrotnie nagradzany, amerykański film wojenny „Działa Nawarony”, który obejrzało ponad 200 tys. widzów przy udziałach anteny na poziomie 2,3%. Wśród najpopularniejszych polskich produkcji znalazł się spektakl teatru sensacji „Kobra: Umarły zbiera oklaski” z widownią 66 tys. widzów oraz serial „Dom”, który obejrzało 58 tys. widzów.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764