logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa oglądalność TVP Kultura

  PR 14.09.2020, przeczytano 377 razy

10 września TVP Kultura odnotowała rekordowe udziały dnia, a w TOP 5 najpopularniejszych programów znalazły się oskarowa produkcja „Działa Nawarony” oraz największe polskie klasyki teatr sensacji „Kobra” i serial „Dom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-ogladalnosc-tvp-kultura,388429,artykul.html

Według NAM wczorajsze udziały TVP Kultura wyniosły 0,7% i były najwyższe od sierpnia 2019 r. Największą widownię zgromadził wielokrotnie nagradzany, amerykański film wojenny „Działa Nawarony”, który obejrzało ponad 200 tys. widzów przy udziałach anteny na poziomie 2,3%. Wśród najpopularniejszych polskich produkcji znalazł się spektakl teatru sensacji „Kobra: Umarły zbiera oklaski” z widownią 66 tys. widzów oraz serial „Dom”, który obejrzało 58 tys. widzów.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764