logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe powierzchnie na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   16.04.2014, przeczytano 1801 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Dostawcy Mediów i Maszyn zamawiają na tegoroczną edycję Festiwalu Druku rekordowe powierzchnie. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej imprezy targowej w drugiej połowie rynku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-powierzchnie-na-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,21397,artykul.html

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie już we wrześniu 2014 r. W gronie dotychczasowych wystawców zadebiutują m.in. Igepa Polska, EMB System, CNC Technika czy też Colop Polska.

- W chwili obecnej w Polsce są dwie znaczące imprezy targowe. Dla branży dostawców mediów i maszyn dla rynku poligrafii reklamowej pomiędzy lutowymi targami reklamy, a wrześniowym festiwalem, liczy się jeszcze FESPA. W tym roku targi organizowane są w Monachium. W maju przyciągnie wszystkich którzy chcą zapoznać się z ofertą czołowych dostawców mediów i maszyn - mówi Robert Załupski, organizator Festiwalu.

Tydzień temu firmy z branży opakowaniowej i druku etykiet spotkały się na warszawskich targach Packaging Innovations, podczas których swoją premierę miały Raport Dostawców Mediów i Maszyn oraz OOH magazine. Publikacje w dużej mierze poświęcone są rynkowi opakowań i druku etykiet.

- Wspomniany Raport ma rekordową objętość - ponad 120 stron. Już niebawem zadebiutuje również w wersji online. Jest jedyną i największą tego typu publikacją na rynku - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. OOH magazine jest także partnerem targów FESPA i Packaging Innovations. Signs.pl jest partnerem Festiwalu.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764