logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe powierzchnie na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   16.04.2014, przeczytano 1771 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Dostawcy Mediów i Maszyn zamawiają na tegoroczną edycję Festiwalu Druku rekordowe powierzchnie. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej imprezy targowej w drugiej połowie rynku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-powierzchnie-na-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,21397,artykul.html

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie już we wrześniu 2014 r. W gronie dotychczasowych wystawców zadebiutują m.in. Igepa Polska, EMB System, CNC Technika czy też Colop Polska.

- W chwili obecnej w Polsce są dwie znaczące imprezy targowe. Dla branży dostawców mediów i maszyn dla rynku poligrafii reklamowej pomiędzy lutowymi targami reklamy, a wrześniowym festiwalem, liczy się jeszcze FESPA. W tym roku targi organizowane są w Monachium. W maju przyciągnie wszystkich którzy chcą zapoznać się z ofertą czołowych dostawców mediów i maszyn - mówi Robert Załupski, organizator Festiwalu.

Tydzień temu firmy z branży opakowaniowej i druku etykiet spotkały się na warszawskich targach Packaging Innovations, podczas których swoją premierę miały Raport Dostawców Mediów i Maszyn oraz OOH magazine. Publikacje w dużej mierze poświęcone są rynkowi opakowań i druku etykiet.

- Wspomniany Raport ma rekordową objętość - ponad 120 stron. Już niebawem zadebiutuje również w wersji online. Jest jedyną i największą tego typu publikacją na rynku - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. OOH magazine jest także partnerem targów FESPA i Packaging Innovations. Signs.pl jest partnerem Festiwalu.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764