logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe powierzchnie na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   16.04.2014, przeczytano 1783 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Dostawcy Mediów i Maszyn zamawiają na tegoroczną edycję Festiwalu Druku rekordowe powierzchnie. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej imprezy targowej w drugiej połowie rynku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-powierzchnie-na-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,21397,artykul.html

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie już we wrześniu 2014 r. W gronie dotychczasowych wystawców zadebiutują m.in. Igepa Polska, EMB System, CNC Technika czy też Colop Polska.

- W chwili obecnej w Polsce są dwie znaczące imprezy targowe. Dla branży dostawców mediów i maszyn dla rynku poligrafii reklamowej pomiędzy lutowymi targami reklamy, a wrześniowym festiwalem, liczy się jeszcze FESPA. W tym roku targi organizowane są w Monachium. W maju przyciągnie wszystkich którzy chcą zapoznać się z ofertą czołowych dostawców mediów i maszyn - mówi Robert Załupski, organizator Festiwalu.

Tydzień temu firmy z branży opakowaniowej i druku etykiet spotkały się na warszawskich targach Packaging Innovations, podczas których swoją premierę miały Raport Dostawców Mediów i Maszyn oraz OOH magazine. Publikacje w dużej mierze poświęcone są rynkowi opakowań i druku etykiet.

- Wspomniany Raport ma rekordową objętość - ponad 120 stron. Już niebawem zadebiutuje również w wersji online. Jest jedyną i największą tego typu publikacją na rynku - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. OOH magazine jest także partnerem targów FESPA i Packaging Innovations. Signs.pl jest partnerem Festiwalu.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone okładki płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764