logo
WIADOMOŚCI

Rekordowe powierzchnie na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

redakcja   16.04.2014, przeczytano 1693 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Dostawcy Mediów i Maszyn zamawiają na tegoroczną edycję Festiwalu Druku rekordowe powierzchnie. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej imprezy targowej w drugiej połowie rynku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-powierzchnie-na-festiwalu-marketingu,-druku-and-opakowan,21397,artykul.html

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie już we wrześniu 2014 r. W gronie dotychczasowych wystawców zadebiutują m.in. Igepa Polska, EMB System, CNC Technika czy też Colop Polska.

- W chwili obecnej w Polsce są dwie znaczące imprezy targowe. Dla branży dostawców mediów i maszyn dla rynku poligrafii reklamowej pomiędzy lutowymi targami reklamy, a wrześniowym festiwalem, liczy się jeszcze FESPA. W tym roku targi organizowane są w Monachium. W maju przyciągnie wszystkich którzy chcą zapoznać się z ofertą czołowych dostawców mediów i maszyn - mówi Robert Załupski, organizator Festiwalu.

Tydzień temu firmy z branży opakowaniowej i druku etykiet spotkały się na warszawskich targach Packaging Innovations, podczas których swoją premierę miały Raport Dostawców Mediów i Maszyn oraz OOH magazine. Publikacje w dużej mierze poświęcone są rynkowi opakowań i druku etykiet.

- Wspomniany Raport ma rekordową objętość - ponad 120 stron. Już niebawem zadebiutuje również w wersji online. Jest jedyną i największą tego typu publikacją na rynku - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. OOH magazine jest także partnerem targów FESPA i Packaging Innovations. Signs.pl jest partnerem Festiwalu.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone