logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe powierzchnie na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   16.04.2014, przeczytano 1794 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Dostawcy Mediów i Maszyn zamawiają na tegoroczną edycję Festiwalu Druku rekordowe powierzchnie. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej imprezy targowej w drugiej połowie rynku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-powierzchnie-na-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,21397,artykul.html

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie już we wrześniu 2014 r. W gronie dotychczasowych wystawców zadebiutują m.in. Igepa Polska, EMB System, CNC Technika czy też Colop Polska.

- W chwili obecnej w Polsce są dwie znaczące imprezy targowe. Dla branży dostawców mediów i maszyn dla rynku poligrafii reklamowej pomiędzy lutowymi targami reklamy, a wrześniowym festiwalem, liczy się jeszcze FESPA. W tym roku targi organizowane są w Monachium. W maju przyciągnie wszystkich którzy chcą zapoznać się z ofertą czołowych dostawców mediów i maszyn - mówi Robert Załupski, organizator Festiwalu.

Tydzień temu firmy z branży opakowaniowej i druku etykiet spotkały się na warszawskich targach Packaging Innovations, podczas których swoją premierę miały Raport Dostawców Mediów i Maszyn oraz OOH magazine. Publikacje w dużej mierze poświęcone są rynkowi opakowań i druku etykiet.

- Wspomniany Raport ma rekordową objętość - ponad 120 stron. Już niebawem zadebiutuje również w wersji online. Jest jedyną i największą tego typu publikacją na rynku - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. OOH magazine jest także partnerem targów FESPA i Packaging Innovations. Signs.pl jest partnerem Festiwalu.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764