logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe statystyki serwisów Grupy PMPG Polskie Media w 2017 r.

  PR 19.01.2018, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 20 mln użytkowników odwiedziło w 2017 r. serwis Wprost.pl. To blisko 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Tylko w grudniu serwis notował prawie 2,5 mln użytkowników. Serwis DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 7,3 mln użytkowników - prawie trzy razy więcej niż w 2016 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-statystyki-serwisow-grupy-pmpg-polskie-media-w-2017-r.,35165,artykul.html

Serwisy Grupy PMPG Polskie Media w sumie odnotowały ponad 190 mln odsłon. Liczba odsłon DoRzeczy.pl wzrosła ponadczterokrotnie, do ponad 61 mln zł. Wprost.pl notował blisko 130 mln odsłon – prawie dwa razy więcej niż przed rokiem. Kilkukrotnie wydłużył się czas spędzany przez użytkowników w obu serwisach, wzrosła też liczba stron odwiedzanych podczas jednej sesji.

Oglądalność i rosnące zasięgi mediów należących do Grupy PMPG Polskie Media potwierdzają, że w sprawdza się konsekwentnie realizowana strategia budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.

W sumie serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz wertykalny portal Film.com.pl razem mają prawie 4 miliony użytkowników miesięcznie i notują ponad 25 mln odsłon (grudzień 2017). W rosnącym zasięgu mediów PMPG, szczególnie w przypadku Wprost.pl,  coraz większą rolę odgrywa ruch organiczny.

Skumulowane wzrosty w Internecie to efekt wdrażania kolejnych rozwiązań technicznych oraz współpracy pomiędzy działem rozwoju oprogramowania i obydwiema redakcjami internetowymi, a także przemyślanej i dobrze zaplanowanej polityki informacyjnej.

- Na wzrosty składają się m.in. wprowadzenie w listopadzie 2016 DoRzeczy.pl na nową platformę wydawniczą CMS 10 Stander z wieloma nowymi funkcjonalnościami oraz sukcesywne wdrażanie nowej strategii SEO od września 2017 – wyjaśnia Jerzy Szulwic, Chief Digital Officer PMPG Polskie Media.

Tygodnik „Wprost” i serwis Wprost.pl odzwierciedlają zarówno claim tytułu, który jest dziś tygodnikiem opinii i dyskusji i w którym swoje miejsce mogą znaleźć wszystkie strony polskiej debaty publicznej, jak i credo redakcji, która od 35 lat pisze wprost o sprawach ważnych dla czytelników.

Tygodnik „Do Rzeczy” pozostaje największym ośrodkiem wolnej myśli patriotycznej. Tygodnik wspiera ludzi i instytucje dbające o polską pamięć historyczną,  od pięciu lat wręczając nagrodę Strażnik Pamięci, a także polskich producentów, organizując od dwóch lat plebiscyt „100% Polski Produkt”.

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 19 200 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 48,5 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 26,4 tysiąca. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 447 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników. Ponadto tygodnik „Wprost” jest najbardziej aktywnym tygodnikiem na Facebooku. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci Prawdy”.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
  • 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 380 000 fanów na Facebooku
  • 550 000 obserwujących na Twitterze
  • 4 000 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 26 930 000 odsłon serwisów internetowych.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764