logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe wyniki kampanii z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha

  PR 29.11.2022, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Kampania edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” z rekordowymi wynikami: 16,8 mln zasięgu i 3,2 mln zaangażowania. Założeniem kampanii było wprowadzenie innowacyjnej formy komunikacji, aby dotrzeć z przekazem do jak najszerszego grona odbiorców i wywołać jak największe zaangażowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-wyniki-kampanii-z-udzialem-piotra-fronczewskiego-i-piha,398164,artykul.html

Kompania Piwowarska i agencja marketingowa V&P w strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej postawiły na koncept bazujący na najpopularniejszym w Polsce gatunku muzycznym jakim jest rap. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego i Piha, którzy wspólnie z internautami stworzyli utwór z prostym przekazem – nie prowadź pojazdu po alkoholu. Do akcji zaproszono Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

– Tworzenie więzi, które mają znaczenie jest fundamentem naszej firmowej strategii. Zależy nam na budowaniu ich także w ramach działań związanych z promocją odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym przypadku dotyczących prowadzenia pojazdów. Kampania „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” to efekt zbiorowej pracy nie tylko naszej firmy, współpracującej agencji i zaproszonych gwiazd. To także dwa tysiące osób, które odpowiedziały na nią swoją kreatywnością i autentycznym zaangażowaniem w przeciwdziałanie nietrzeźwym na drogach. Wspólne zaangażowanie oraz ogromna liczba pozytywnych reakcji internautów cieszą nas najbardziej – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Kampanii towarzyszył konkurs, w którym uczestnicy przesyłali swoje frazy, którymi udowadniali, że alkohol i samochód się nie rymują, nie pasują do siebie – nie tylko w rymach, ale przede wszystkim w codziennym życiu. Z ponad 2 tysięcy zgłoszeń, wybrano najlepsze rymy, które stanowiły bazę do tekstu stworzonego przez Piha. W efekcie powstał 3 minutowy utwór rapowany przez Piotra Fronczewskiego i Piha. Podkład muzyczny skomponował Magiera.

– Dobranie tak nieoczywistej pary ambasadorów, którzy rapowali utwór stworzony z rymów nadesłanych przez uczestników konkursu i postawienie w wideoklipie na ich autentyczną relację było strzałem w dziesiątkę. Wyniki akcji edukacyjnej przekroczyły zakładane przez nas cele o ponad 460% w przypadku zasięgu i ponad 210% w zaangażowaniu – o to nam chodziło: dotrzeć jak najszerzej z przekazem – dodaje Joanna Kownacka odpowiedzialna w V&P za koordynację całej kampanii.

W przestrzeni internetowej kampania „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” cieszyła się dużym zainteresowaniem – w social media Kompanii Piwowarskiej jej zasięg sięgnął 6 mln i 2 mln zaangażowania, na YouTube odnotowano ponad 200 tys. wyświetleń oraz blisko 100% pozytywnych komentarzy. Poza Youtube utwór będący zwieńczeniem kampanii jest dostępny w największych muzycznych serwisach streamingowych.

Kompania Piwowarska od lat konsekwentnie realizuje działania promujące umiarkowaną i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu zwracając w ten sposób uwagę konsumentów na ważne kwestie społeczne i środowiskowe. Firma inicjuje lub angażuje się w liczne aktywności takie jak m.in. Strefy Sprawdź Promile podczas największych festiwali muzycznych w Polsce, kampanię FASOFF skierowaną do kobiet w ciąży i ich otoczenia. Jest autorem wirtualnego kalkulatora Sprawdź Promile do pomiaru poziomu alkoholu w organizmie, prowadzi serwisu wiedzy o alkoholu i jego wpływie na organizm i zachowanie człowieka: abcalkoholu.pl.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764