logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe wyniki oglądalności 27. kolejki Lotto Ekstraklasy

  PR 03.04.2019, przeczytano 120 razy

Debiut LOTTO Ekstraklasy na antenie Telewizji Polskiej przyniósł rekord oglądalności spotkań najwyższej klasy rozgrywkowej w trwającym sezonie. W połączeniu z transmisjami na antenach platformy nc+ oraz na platformach internetowych, liczba kibiców, którzy śledzili transmisje meczów 27. kolejki w ostatni weekend przekroczyła 2 mln widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-wyniki-ogladalnosci-27.-kolejki-lotto-ekstraklasy,381929,artykul.html

Hitowy mecz Wisła Kraków – Legia Warszawa był pierwszym w sezonie pokazywanym przez Telewizję Polską w ramach zakupionej od platformy nc+ sublicencji. Według badań firmy AGB Nielsen spotkanie to oglądało w TVP2 ponad 1,22 mln kibiców, natomiast w Canal+ 179 tysięcy, co daje łącznie wynik 1,4 mln widzów. Mecz był dostępny także na stronie TVPSport.pl (ponad 33 tysiące uu) oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Abonenci nc+ mogli oglądać spotkanie na platformach internetowych i w aplikacjach mobilnych - nc+ GO oraz Canal+ Sport Online. Liczba widzów na tych kanałach przekroczyła 40 tysięcy widzów.

Drugie miejsce w klasyfikacji najlepiej oglądanego spotkania zajął mecz Lechia Gdańsk - Piast Gliwice, który na antenie Eurosport 2 obejrzało 127 tysięcy kibiców. Niemal równą popularność zyskały mecze Korony Kielce z Lechem Poznań i Wisły Płock z Zagłębiem Lubin. Oba spotkania oglądało po 124 tysiące widzów. Ze stolicy województwa świętokrzyskiego transmisję przeprowadził Canal+ Sport natomiast z Płocka Eurosport 2.

Wszystkie spotkania 27. kolejki LOTTO Ekstraklasy łącznie na żywo obejrzało ponad 2 miliony widzów, co jest najlepszym wynikiem obecnego sezonu.

Na bazie umowy podpisanej między obiema stacjami w telewizji otwartej dostępna jest transmisja jednego meczu w każdej z ostatnich jedenastu kolejek obecnego sezonu. Drugim spotkaniem na antenie TVP będzie środowy pojedynek Legii Warszawa z Jagiellonią Białystok – dostępny na antenach TVP1, TVP Sport, Canal+ 4K oraz Canal+. W weekend natomiast kibice w telewizji otwartej obejrzą spotkanie Wisły Kraków z Piastem Gliwice. Transmisja o 18 na TVP2, TVP Sport oraz Canal+ Sport.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764