logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe wyniki oglądalności 27. kolejki Lotto Ekstraklasy

  PR 03.04.2019, przeczytano 94 razy

Debiut LOTTO Ekstraklasy na antenie Telewizji Polskiej przyniósł rekord oglądalności spotkań najwyższej klasy rozgrywkowej w trwającym sezonie. W połączeniu z transmisjami na antenach platformy nc+ oraz na platformach internetowych, liczba kibiców, którzy śledzili transmisje meczów 27. kolejki w ostatni weekend przekroczyła 2 mln widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-wyniki-ogladalnosci-27.-kolejki-lotto-ekstraklasy,381929,artykul.html

Hitowy mecz Wisła Kraków – Legia Warszawa był pierwszym w sezonie pokazywanym przez Telewizję Polską w ramach zakupionej od platformy nc+ sublicencji. Według badań firmy AGB Nielsen spotkanie to oglądało w TVP2 ponad 1,22 mln kibiców, natomiast w Canal+ 179 tysięcy, co daje łącznie wynik 1,4 mln widzów. Mecz był dostępny także na stronie TVPSport.pl (ponad 33 tysiące uu) oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Abonenci nc+ mogli oglądać spotkanie na platformach internetowych i w aplikacjach mobilnych - nc+ GO oraz Canal+ Sport Online. Liczba widzów na tych kanałach przekroczyła 40 tysięcy widzów.

Drugie miejsce w klasyfikacji najlepiej oglądanego spotkania zajął mecz Lechia Gdańsk - Piast Gliwice, który na antenie Eurosport 2 obejrzało 127 tysięcy kibiców. Niemal równą popularność zyskały mecze Korony Kielce z Lechem Poznań i Wisły Płock z Zagłębiem Lubin. Oba spotkania oglądało po 124 tysiące widzów. Ze stolicy województwa świętokrzyskiego transmisję przeprowadził Canal+ Sport natomiast z Płocka Eurosport 2.

Wszystkie spotkania 27. kolejki LOTTO Ekstraklasy łącznie na żywo obejrzało ponad 2 miliony widzów, co jest najlepszym wynikiem obecnego sezonu.

Na bazie umowy podpisanej między obiema stacjami w telewizji otwartej dostępna jest transmisja jednego meczu w każdej z ostatnich jedenastu kolejek obecnego sezonu. Drugim spotkaniem na antenie TVP będzie środowy pojedynek Legii Warszawa z Jagiellonią Białystok – dostępny na antenach TVP1, TVP Sport, Canal+ 4K oraz Canal+. W weekend natomiast kibice w telewizji otwartej obejrzą spotkanie Wisły Kraków z Piastem Gliwice. Transmisja o 18 na TVP2, TVP Sport oraz Canal+ Sport.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? W ramach „walki z pedofilią” zaostrzono art. 212
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764