Styczeń okazał się kolejnym miesiącem dynamicznego wzrostu liczby użytkowników i odsłon serwisów należących do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. Należą do niej wprost.pl, dorzeczy.pl i superhistoria.pl.
Według danych Google Analytics serwis wprost.pl miał w styczniu 9,3 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 54 mln odsłon. Oznacza to wzrosty odpowiednio o 132% i 76% w stosunku do stycznia ubiegłego roku. Grudniowe dane opublikowane przez Gemius potwierdzają doskonałą kondycję wprost.pl, który odnotował 3,9 mln użytkowników i 30,4 mln odsłon. Liczby te oznaczają, że serwis wprost jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich serwisów tygodników opinii z zasięgiem ponad 14%. Drugi w kolejności serwis ma zasięg 8,7%.
Równie dynamicznie rozwija się serwis dorzeczy.pl: wg. Google Analytics w styczniu osiągnął on liczbę 4,6 mln użytkowników i ponad 32 mln odsłon, tj. wzrósł odpowiednio o 100% i 104% w stosunku do ubiegłego roku. Dane Gemius plasują go na czwartej pozycji wśród serwisów tygodników opinii z zasięgiem 7,15%.
- Bardzo nas cieszy tak dynamiczny wzrost liczby użytkowników naszych serwisów. To dowód, że obrana strategia, czynione inwestycje i wysiłek całego naszego zespołu przynoszą rezultaty. – mówi Robert Pstrokoński Dyrektor Wydawniczy i Członek Zarządu PMPG Polskie Media S.A., któremu podlegają również serwisy internetowe. - Rośniemy, stale ulepszając nasze istniejące serwisy oraz rozwijając je pod kątem szerszej oferty tematycznej. Chcemy, aby użytkownicy mogli czytać więcej dopasowanych do ich potrzeb materiałów. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z rezultatów serwisu zdrowie.wprost.pl., który notuje systematyczne i znaczące wzrosty oglądalności i goni liderów. Dwa lata temu mieliśmy ok. 20 tys. użytkowników „zdrowia”, rok temu nieco ponad 170 tys., a dane GA ze stycznia tego roku pokazują liczbę ponad 4 mln użytkowników i prawie 14 mln odsłon!.
Źródło: PMPG Polskie Media S.A.