logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media S.A.

  PR 04.02.2020, przeczytano 361 razy

Styczeń okazał się kolejnym miesiącem dynamicznego wzrostu liczby użytkowników i odsłon serwisów należących do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. Należą do niej wprost.pl, dorzeczy.pl i superhistoria.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-wyniki-serwisow-internetowych-pmpg-polskie-media-s.a.,385562,artykul.html

Według danych Google Analytics serwis wprost.pl miał w styczniu 9,3 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 54 mln odsłon. Oznacza to wzrosty odpowiednio o 132% i 76% w stosunku do stycznia ubiegłego roku. Grudniowe dane opublikowane przez Gemius potwierdzają doskonałą kondycję wprost.pl, który odnotował 3,9 mln użytkowników i 30,4 mln odsłon. Liczby te oznaczają, że serwis wprost jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich serwisów tygodników opinii z zasięgiem ponad 14%. Drugi w kolejności serwis ma zasięg 8,7%.

Równie dynamicznie rozwija się serwis dorzeczy.pl: wg. Google Analytics w styczniu osiągnął on liczbę 4,6 mln użytkowników i ponad 32 mln odsłon, tj. wzrósł odpowiednio o 100% i 104% w stosunku do ubiegłego roku.  Dane Gemius plasują go na czwartej pozycji wśród serwisów tygodników opinii z zasięgiem 7,15%.

- Bardzo nas cieszy tak dynamiczny wzrost liczby użytkowników naszych serwisów. To dowód, że obrana strategia, czynione inwestycje i wysiłek całego naszego zespołu przynoszą rezultaty. – mówi Robert Pstrokoński Dyrektor Wydawniczy i Członek Zarządu PMPG Polskie Media S.A., któremu podlegają również serwisy internetowe. - Rośniemy, stale ulepszając nasze istniejące serwisy oraz rozwijając je pod kątem szerszej oferty tematycznej. Chcemy, aby użytkownicy mogli czytać więcej dopasowanych do ich potrzeb materiałów.  Jesteśmy szczególnie zadowoleni z rezultatów serwisu zdrowie.wprost.pl., który notuje systematyczne i znaczące  wzrosty oglądalności i goni liderów.  Dwa lata temu mieliśmy ok. 20 tys. użytkowników „zdrowia”, rok temu nieco ponad 170 tys., a dane GA ze stycznia tego roku pokazują liczbę ponad 4 mln użytkowników i prawie 14 mln odsłon!.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764