logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media S.A.

  PR 06.04.2020, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 150 milionów odsłon wygenerowały w marcu serwisy wprost.pl i dorzeczy.pl, należące do PMPG Polskie Media S.A. Oznacza to wzrost o 69% w stosunku do lutego i aż 177% w stosunku do marca ubiegłego roku.  Liczba użytkowników wzrosła w ciągu roku o ponad 20 milionów i osiągnęła poziom prawie 27 milionów unikalnych użytkowników (dane Google Analytics).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-wyniki-serwisow-internetowych-pmpg-polskie-media-s.a.,386441,artykul.html

Wprost.pl zwiększył w ciągu roku swoją bazę użytkowników ponad czterokrotnie, tj. z 4,3 mln w marcu 2019 roku do 18 mln UU w marcu 2020 roku. Liczba odsłon serwisu zbliża się do 100 milionów. Rewelacyjnymi wynikami może pochwalić się sekcja Zdrowie i Medycyna Wprost.pl. W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba użytkowników zdrowie.wprost.pl wzrosła z 600 tysięcy do ponad 12 milionów UU.  Wg. przytoczonych przez Wirtualne Media statystyk Gemius, serwis zdrowotny Wprost zajął w marcu drugą pozycję wśród wszystkich witryn piszących o zdrowiu i medycynie.

- Niezmiernie cieszą nas wzrosty i rezultaty osiągane przez nasze serwisy. Marzec był absolutnie rekordowy. Oczywiście wiemy, że swoistym „dopalaczem” jest obecna sytuacja związana z pandemią.  Konsumpcja mediów zdecydowanie przenosi się do Internetu.  Ważne okażą się udziały rynkowe. Biorąc pod uwagę opublikowane wyniki dotyczące serwisów zdrowotnych spodziewamy się, że nasze rezultaty raportowane przez Gemius pokażą kolejny wzrost udziałów rynkowych i potwierdzą dominację wśród tytułów opinii. – powiedział Robert Pstrokoński, członek Zarządu PMPG odpowiedzialny za działalność wydawniczą.

25 marca Zarząd PMPG podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego spółki zależnej AWR „Wprost”, tj. zakończeniu wydawania drukiem tygodnika „Wprost” i skupieniu się na tworzeniu i dystrybucji treści w Internecie. Zapowiedziano pojawienie się e-wprost w nowej odsłonie i rozwój nowych formatów składających się na #CyfrowyŚwiatWprost.

Ostatnie wydanie tygodnika “Wprost” ukazało się drukiem 30 marca, po prawie 40 latach obecności na rynku. Nie zabrakło w nim stron na których redakcja wspomina najważniejsze wydarzenia („…na łamach naszej gazety działa się historia”), piszących do Wprost autorów („…pisali dla nas wybitni intelektualiści, najlepsi felietoniści i legendarni dziennikarze”) i „…okładki, które nie tylko przeszły do historii, lecz także ją tworzyły ”.

Twórca i większościowy udziałowiec PMPG Michał M. Lisiecki ogłosił: - Umarł król, niech żyje król!  Mówiąc wprost: prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość.  Nowy cyfrowy świat czeka na odważnych, chodź z nami! W swoim liście zamieszczonym w ostatnim wydaniu napisał m.in.: - Epidemia COVID-19 unaocznia, że gospodarka, w której człowiek jest w centrum zrównoważonego rozwoju jest teraz strategicznym wyzwaniem dla wszystkich świadomych przedsiębiorców. Dlatego zdecydowałem się być pierwszym polskim wydawcą, który zbuduje ofertę produktów z zerowym śladem emisji węglowej #ZeroCarbonFootprint. Będziemy tworzyli wspólnotę mediów i ich odbiorców dla których odbudowa ekosystemu jest priorytetem.  Zapraszam do dalszej współpracy i lektury już w Nowym Cyfrowym Świecie Wprost. Bądź eko. Chodź z nami. #CyfrowyŚwiatWprost czeka.

Ostatnie wydanie tygodnika Wprost jest dostępne w kioskach i salonikach prasowych w całym kraju oraz w formie e-wydania , również w aplikacjach App Store i Google Play. Drukowany, pamiątkowy numer można również zamówić pocztą.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764