logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe wyniki TVN Turbo, udany debiut "Wojen samochodowych"

   08.04.2016, przeczytano 511 razy
ilustracja
Fot. TVN

W marcu udział kanału TVN Turbo w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 0,88 proc. Poprzedni rekordowy wynik w tej grupie, pochodzi z listopada 2014 (0,85 proc.). Widzowie stacji najchętniej wybierali produkcje własne kanału. Najchętniej oglądanym programem w marcu był debiutujący na antenie cykl "Wojny samochodowe".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-wyniki-tvn-turbo%2C-udany-debiut-_wojen-samochodowych_,28099,artykul.html

Dużą oglądalność w marcu zgromadziła również interwencyjna "Turbo kamera” oraz nowy, szósy sezon programu Kuby Klawitera - "Nowy gadżet”. Zwiększa się również czas poświęcony na oglądanie danego programu przez widza w ciągu doby (ATS), w marcu wzrósł on o ponad cztery minuty w porównaniu do roku ubiegłego.

Widzowie TVN Turbo nie tylko chętnie wybierają produkcje z oferty kanału, ale równie chętnie i mocno angażują się w to, co oferuje im popularny profil stacji na FB. Autorski materiał stacji z 81-letnią mieszkanką Katowic jeżdżącą najmocniejszą wersją Subaru WRX STI (luty 2016) to rekordowy post, dotarł aż do 3,1 mln użytkowników.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764