logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Rekordowe zaangażowanie w akcję „Sprawdź Promile”

  PR 26.09.2019, przeczytano 849 razy
ilustracjastrzałka

Wakacje dobiegły końca, a wraz z nimi wiele imprez plenerowych. Mobilna strefa Kompanii Piwowarskiej – Sprawdź Promile – również zakończyła swoje tournée. Czas na podsumowania. Podczas 19. imprez strefa przyciągnęła prawie 250 tys. osób z czego ponad 100 tys. uczestników przebadało się alkomatem, a 40 tys. skorzystało z animacji z użyciem alkogogli i refleksomierza. Była to już piąta odsłona strefy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-zaangazowanie-w-akcje-_sprawdz-promile_,384104,artykul.html

Strefa Sprawdź Promile przemierza tysiące kilometrów przez całą Polskę od 2015 roku i przyciąga tysiące zainteresowanych. W tym sezonie letnim, dzięki niej, kontrolę trzeźwości można było sprawdzić podczas 19 imprez plenerowych w kraju. Strefa odwiedziła m. in. Audioriver, Pol’and’Rock, Fest Festiwal, Jarocin Festiwal, Dni Morza, Urodziny Żubra, czy liczne imprezy studenckie takie jak np. Juwenalia. Sprawdź Promile to świetna okazja zdobycia wiedzy i edukowania w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu poprzez doświadczenie, a nie jedynie teorię.

– Sprawdź Promile z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Wiadomo, że wiele osób przyjeżdża na imprezy autami, na których jest alkohol. Jednak liczby 5. edycji, mówią same za siebie – o niesłabnącym zainteresowaniu strefą oraz rosnącej świadomości Polaków w kwestii odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Jest to bardzo budujące, że umiemy odpowiedzialnie bawić się, dbając o bezpieczny powrót do domu z tego typu imprez – mówi Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

W tym roku przypada również okrągły jubileusz rozpoczęcia swojej misji przez Sprawdź Promile. W ciągu 5 lat Kompania Piwowarska ze strefą odpowiedzialnościową uczestniczyła łącznie w 61 imprezach masowych o rozmaitym profilu i grupach odbiorców. Były to zarówno wydarzenia muzyczne, wielotysięczne biesiady piwne, pikniki lotnicze, imprezy disco polo, masowe wydarzenia studenckie i wiele innych.

– W piątą rocznicę działalności Sprawdź Promile możemy pochwalić się tym, że podczas wydarzeń masowych z naszym udziałem, zaangażowaliśmy łącznie ok. 1 mln osób, blisko 340 tysięcy miłośników dobrej zabawy przebadało się profesjonalnym alkomatem, takim jaki jest wykorzystywany w policji. Ponad 100 tys. animacji z wykorzystaniem alkogogli i refleksomierza przyczyniło się do zwiększenia świadomości związanej z postrzeganiem rzeczywistości i zaburzeniami reakcji, jakie pojawiają się po spożyciu alkoholu. Co ciekawe… bez konieczności wypicia nawet kropli napoju z procentami. Również nasza nowa aplikacja mobilna Sprawdź Promile cieszyła się powodzeniem – uzupełnia Małgorzata Walędzińska-Półtorak.

ilustracjastrzałka

Poza strefą i bezpłatną aplikacją Sprawdź Promile, która jest dostępna dla dwóch najpopularniejszych systemów operacyjnych i pozwala oszacować ilość promili alkoholu we krwi, Kompania Piwowarska prowadzi też serwis www.abcalkoholu.pl, dzięki któremu można uzupełnić wiedzę na temat alkoholu i jego wpływu na ludzki organizm i zachowania.

Sprawdź Promile to program Kompanii Piwowarskiej, którego założeniem jest propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – który wpisuje się w 1 z 13 celów zrównoważonego rozwoju ONZ, realizowanych przez Kompanię Piwowarską.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764