logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe zasięgi mediów grupy PMPG Polskie Media

  PR 18.05.2017, przeczytano 804 razy
ilustracjastrzałka

Ponad trzykrotnie, do ponad 750 tys., wzrosła w I kwartale 2017 r. liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła prawie czterokrotnie, do ponad 4 mln 400 tys. Trzykrotnie, do ponad 7 minut, wydłużył się czas spędzany na stronie DoRzeczy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-zasiegi-mediow-grupy-pmpg-polskie-media,32529,artykul.html

Siłą serwisu DoRzeczy.pl jest wyspecjalizowany zespół redakcyjny oraz współpraca z autorami najlepszego konserwatywnego tygodnika w kraju, w którym jest miejsce na różne punkty widzenia, polemiki, dyskusje. Codziennie o ósmej w serwisie publikowane są teksty napisane m.in. przez Kamilę Baranowską, Piotra Gabryela, Pawła Lisickiego, Piotra Semkę, Wojciecha Wybranowskiego, Rafała Ziemkiewicza, Piotra Zychowicza. Nowoczesny layout ułatwia poruszanie się po serwisie i docieranie do najnowszych informacji, a sam serwis jest w pełni responsywny i dostosowuje się do wielkości monitora, na którym jest przeglądany.

Wzrosty w I kwartale notuje też serwis Wprost.pl, którego liczba użytkowników rok do roku wzrosła o ponad 30 proc., do ponad 2 milionów, a liczba odsłon – do blisko 6,6 mln zł.

W sumie dwa główne serwisy grupy PMPG Polskie Media notowały w I kwartale ponad 11 mln odsłon.  Z końcem pierwszego kwartału PMPG uruchomiła kolejny serwis, SuperHistoria.pl.

Rekordowe zasięgi serwisów grupy PMPG to efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.   

Dzisiaj portfolio PMPG Polskie Media jest oparte na dwóch głównych tytułach – „Wprost” i „Do Rzeczy”. Rozpowszechnienie płatne tygodnika „Wprost” wyniosło w marcu 2017 r. 86 080. Rozpowszechnienie tygodnika „Do Rzeczy” – 52 746 egzemplarzy (dane ZKDP).

Tygodniki PMPG są dostępne w:

  • największych sieciach dystrybucji prasy: Ruch, HDS, Kolporter, salony Empik
  • alternatywnych sieciach dystrybucji prasy m.in. w restauracjach, hotelach, na lotniskach, w ekskluzywnych punktach usługowych
  • jako e-wydanie – na komputerach osobistych, tabletach i telefonach komórkowych poprzez strony ewydanie.wprost.pl i ewydanie.dorzeczy.pl oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej.
  • w aplikacjach mobilnych dostępnych w AppStore i Google Play oraz w systemie Publico24.


W sumie tygodniki PMPG w formie wydań drukowanych oraz cyfrowych docierają do ponad 200 000 czytelników (tygodnik czyta średnio więcej niż jedna osoba).

Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz zbierający znakomite recenzje wertykalny portal Film.com.pl razem mają blisko 3 miliony unikalnych użytkowników i notują ponad 11 mln odsłon. 

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził 105 000 fanów, a dodatkowo prawie 18 000 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje prawie 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 40 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 23 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma 187 tys. fanów na FB i ponad 441 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 14 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
  • 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 350 000 fanów na Facebooku
  • 515 000 obserwujących na Twitterze
  • 3 000 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 11 000 000 odsłon serwisów internetowych.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764