WIADOMOŚCI

Rekordowe zasięgi mediów grupy PMPG Polskie Media

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 18.05.2017, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka
Rekordowe zasięgi mediów grupy PMPG Polskie Media

Ponad trzykrotnie, do ponad 750 tys., wzrosła w I kwartale 2017 r. liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła prawie czterokrotnie, do ponad 4 mln 400 tys. Trzykrotnie, do ponad 7 minut, wydłużył się czas spędzany na stronie DoRzeczy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-zasiegi-mediow-grupy-pmpg-polskie-media,32529,artykul.html

Siłą serwisu DoRzeczy.pl jest wyspecjalizowany zespół redakcyjny oraz współpraca z autorami najlepszego konserwatywnego tygodnika w kraju, w którym jest miejsce na różne punkty widzenia, polemiki, dyskusje. Codziennie o ósmej w serwisie publikowane są teksty napisane m.in. przez Kamilę Baranowską, Piotra Gabryela, Pawła Lisickiego, Piotra Semkę, Wojciecha Wybranowskiego, Rafała Ziemkiewicza, Piotra Zychowicza. Nowoczesny layout ułatwia poruszanie się po serwisie i docieranie do najnowszych informacji, a sam serwis jest w pełni responsywny i dostosowuje się do wielkości monitora, na którym jest przeglądany.

Wzrosty w I kwartale notuje też serwis Wprost.pl, którego liczba użytkowników rok do roku wzrosła o ponad 30 proc., do ponad 2 milionów, a liczba odsłon – do blisko 6,6 mln zł.

W sumie dwa główne serwisy grupy PMPG Polskie Media notowały w I kwartale ponad 11 mln odsłon.  Z końcem pierwszego kwartału PMPG uruchomiła kolejny serwis, SuperHistoria.pl.

Rekordowe zasięgi serwisów grupy PMPG to efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.   

Dzisiaj portfolio PMPG Polskie Media jest oparte na dwóch głównych tytułach – „Wprost” i „Do Rzeczy”. Rozpowszechnienie płatne tygodnika „Wprost” wyniosło w marcu 2017 r. 86 080. Rozpowszechnienie tygodnika „Do Rzeczy” – 52 746 egzemplarzy (dane ZKDP).

Tygodniki PMPG są dostępne w:

  • największych sieciach dystrybucji prasy: Ruch, HDS, Kolporter, salony Empik
  • alternatywnych sieciach dystrybucji prasy m.in. w restauracjach, hotelach, na lotniskach, w ekskluzywnych punktach usługowych
  • jako e-wydanie – na komputerach osobistych, tabletach i telefonach komórkowych poprzez strony ewydanie.wprost.pl i ewydanie.dorzeczy.pl oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej.
  • w aplikacjach mobilnych dostępnych w AppStore i Google Play oraz w systemie Publico24.


W sumie tygodniki PMPG w formie wydań drukowanych oraz cyfrowych docierają do ponad 200 000 czytelników (tygodnik czyta średnio więcej niż jedna osoba).

Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz zbierający znakomite recenzje wertykalny portal Film.com.pl razem mają blisko 3 miliony unikalnych użytkowników i notują ponad 11 mln odsłon. 

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził 105 000 fanów, a dodatkowo prawie 18 000 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje prawie 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 40 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 23 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma 187 tys. fanów na FB i ponad 441 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 14 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
  • 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 350 000 fanów na Facebooku
  • 515 000 obserwujących na Twitterze
  • 3 000 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 11 000 000 odsłon serwisów internetowych.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
atiles, 21.05.2017

Jak czytam doniesienia o zasięgach, podawane przez kogokolwiek, to się zastanawiam, ile ludzi w Polsce mieszka i korzysta z internetu, bo wychodzi, że co najmniej 50 milionów.

avatar użytkownika
redakcja, 22.05.2017

Takie doniesienia albo trzeba umieć czytać, albo brać poprawkę na to, że nie podaje się w nich wszystkich danych o metodologii, pozwalających zrozumieć rozbieżności między ośrodkami badawczymi. Podobną sytuację obserwujemy w wypadku sondaży poparcia partii politycznych - huśtawka wyników bierze się w tym wypadku np. ze sposobu w jaki rozliczane są głosy osób niezdecydowanych.Jedni ich nie uwzględniają, wyodrębniając jako osobną grupę, a inni w ogóle ich nie pokazują, za to rozpisują potencjał głosów tej grupy dodając każdej z partii proporcjonalnie do odsetka głosów osób zdecydowanych. Ale najczęściej sondażownie o tym nie informują, a bez tej informacji można tylko przecierać oczy ze zdumienia obserwując doniesienia o kolejnych wynikach...  

brak ikonki
atiles, 22.05.2017

Albo coś jest informacją albo jest manipulacją.  

avatar użytkownika
redakcja, 22.05.2017

To zależy jak rozumieć manipulację. Te doniesienia są zazwyczaj prawdziwe, choć do ich oceny wymagana jest pewna widza, co dla mniej wtajemniczonych nie musi być oczywiste.   

brak ikonki
atiles, 22.05.2017

Chciałeś napisać kontekst, o który prywatrni wydawcy publikujący takie treści nie dopytują.
  

avatar użytkownika
redakcja, 22.05.2017

Trochę to skomplikowanie zabrzmiało, mógłbyś wyjaśnić?  

brak ikonki
atiles, 22.05.2017

Liczba zyskuje wartość gdy umieścisz ją w kontekście.  

avatar użytkownika
redakcja, 22.05.2017

A ma to coś wspólnego z kwestią wiedzy o metodologii?  

brak ikonki
atiles, 23.05.2017

A jakie znaczenie ma metodologia, gdy liczby z sufitu?
  

avatar użytkownika
redakcja, 23.05.2017

A no to - skoro z sufitu to znaczy że manipulacja.  

brak ikonki
atiles, 23.05.2017

Po co więc publikujesz, skoro wiesz, że to manipulacja a nie informacja?  

avatar użytkownika
redakcja, 23.05.2017

Teraz dopiero nam to uświadomiłeś tym sufitem - nie wiedzieliśmy że z niego biorą się te dane. Serio.  

brak ikonki
atiles, 23.05.2017

Wiem, wiem. Wy nie zastanawiacie się nad sensem tego co publikujecie. Zostawiacie ocenę czytelnikowi.



A potem usiłujecie w komentarzach udowadniać czytelnikowi, że źle myśli, źle rozumie, źle czyta, i w ogóle wszystko źle.
  



 
środa 20.09.2017, 102 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone