logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe zyski TVP w trakcie mundialu w Rosji

  PR 02.07.2018, przeczytano 418 razy

Mistrzostwa Świata w Rosji są rekordowe pod względem zysków dla Telewizji Polskiej. Wbrew medialnym doniesieniom, odpadnięcie Polaków z rozgrywek nie wpłynie na spadek zaprezentowanych przez Spółkę przychodów ze sprzedaży czasu reklamowego i sponsoringu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-zyski-tvp-w-trakcie-mundialu-w-rosji,37096,artykul.html

Oczywiste jest, że awans reprezentacji Polski do dalszych faz turnieju przyniósłby dodatkowe wymierne przychody, ale i bez kolejnych meczów Polaków wyniki sprzedaży są bardzo zadowalające. Dzięki przyjętej przez Spółkę strategii udało się osiągnąć najlepszy wynik finansowy ze sprzedaży reklam przy dużej imprezie sportowej od 2010 roku. Godne podkreślenia jest to, że impreza cieszy się większym zainteresowaniem reklamodawców i sponsorów niż organizowane w Polsce i na Ukrainie Euro 2012.

Zwracamy także uwagę, że wyniki finansowe komunikowane podczas briefingu Prezesa Zarządu TVP w dniu 21 czerwca były wynikami już osiągniętymi, a nie planowanymi.

Źródło: TVP S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764