logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy Black Friday w Komputronik

  PR 28.11.2018, przeczytano 431 razy

Jak podaje KPMG niemal połowa Polaków wstrzymuje się z zakupami czekając na wyprzedaże i obniżki cenowe. Co więcej, 47% ankietowanych najchętniej skorzystałoby z promocji właśnie na Black Friday. Dane zebrane przez Komputronik z tegorocznej edycji Czarnego Piątku potwierdzają te statystyki. W piątek 23 listopada sklep internetowy marki odwiedziła rekordowa liczba osób i o ponad 20% większa niż tego samego dnia w roku ubiegłym!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-black-friday-w-komputronik,380321,artykul.html

Zakupowe szaleństwo pod koniec listopada jest coraz bardziej znanym zwyczajem wśród Polaków. Szczególnie ze względu na fakt zbliżających się świąt i możliwości nabycia prezentów dla najbliższych w niskich cenach. Tak też w piątek 23 listopada było w Komputronik - rabaty przekraczające 80% oraz dedykowane promocje w kanałach online, przyczyniły się do sukcesu marki oraz rekordowych statystyk. Tylko w Czarny Piątek sprzedano 50% więcej produktów niż miało to miejsce tego samego dnia rok temu.

- Do akcji Black Friday przygotowywaliśmy się od kilku miesięcy. W teamie projektowym pracowało kilkadziesiąt osób z różnych działów. Był to zarówno marketing, zakupy, sprzedaż, e-commerce, jak i IT oraz wiele innych – mówi Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A. - Dzięki wielkiemu zaangażowaniu oraz współpracy między działami odnieśliśmy wielki sukces i odnotowaliśmy imponujące statystyki – w piątek liczba paczek, która wyjechała z naszego magazynu wzrosła o 138% w stosunku do średniego wyniku w tym miesiącu. Jeśli chodzi o palety to wzrost kształtował się na poziomie 87%. Jest to doskonały wynik całej marki, jak i każdego z nas z osoba, bo każdy dołożył cegiełkę do tego wyniku. Rekordy pobiliśmy w każdym z obszarów: od wejść na stronę, poprzez liczbę połączeń z naszą infolinią aż po sumę obsłużonych zamówień.  Jesteśmy rekordowo zmęczeni, ale bardzo usatysfakcjonowani - dodaje.

Raport KMPG dowodzi, że zakupy przez internet są najwygodniejsze. Tę formę wybrały prawie 2/3 ankietowanych w badaniu. Liczby te mają odzwierciedlenie także w danych zebranych przez Komputronik. Ruch w sklepie internetowym marki wzrósł tego dnia aż o 150%, a internauta spędził tam o 33% więcej czasu niż średnio to robi w inny listopadowy dzień. W dodatku liczba przeglądanych stron przez użytkownika wzrosła o 25% w stosunku do przeciętnego dnia w tym miesiącu. Na www.komputronik.pl klienci najczęściej tego dnia dodawali do koszyka pozycje z kategorii: małe AGD, laptopy, smartfony i komputery PC. Są to właśnie grupy, z których na ogół wybieramy świąteczne podarunki. Poza wynikami online, Komputronik zanotował też tego dnia znaczący wzrost sprzedaży w salonach stacjonarnych.

Black Friday oraz Cyber Monday nie zamyka sezonu obniżek w Komputronik, a wręcz dopiero ją rozpoczyna. Marka szykuje się także do wielkiej świątecznej wyprzedaży, do której przygotowany będzie specjalny landing page.

– Rozbudziliśmy apetyty klientów, więc nie zawiedziemy  w najbliższym czasie. Atrakcyjne ceny kupujący spotka u nas także po świętach, podczas wielkiej wyprzedaży, do której już trwają intensywne przygotowania – podkreśla Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu w Komputronik S.A.

Rekordowe wyniki osiągnięte przez markę Komputronik to zasługa zarówno atrakcyjnej cenowo i dobrze dobranej oferty dla klientów, ale także rosnącej popularność Black Friday wśród Polaków. Oba czynniki wpłynęły wzrosty procentowe w wielu aspektach sprzedażowych, co marka traktuje jako wielki sukces na zakończenie 2018 roku.

Źródło: Komputronik

www.komputronik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764