logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

  PR 02.12.2019, przeczytano 908 razy
ilustracjastrzałka

1,3 miliona wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę – jeden z największych i najpopularniejszych polskich sklepów online odnotował rekordowy Czarny Piątek w swojej historii. Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-czarny-piatek-w-empiku,384941,artykul.html

1,3 miliona wizyt w jeden dzień

W tegoroczny Black Friday zainteresowanie ofertą sklepu Empik.com pobiło wszelkie rekordy. W ciągu 24 godzin Empik.com odnotował niemal 1,3 miliona wizyt, w tym blisko 900 tysięcy odwiedzin z urządzeń mobilnych, co stanowiło aż 65% całego ruchu online. Aplikację mobilną Empiku odwiedzono w tym dniu ponad 230 tysięcy razy. Liczba zamówień składanych co godzinę wyniosła 5 000 w szczytowych momentach dnia, co przekłada się na ponad 84 zamówienia na minutę. Co ciekawe zakupy zrealizowane z wykorzystaniem smartfonu były w tym roku wyższe o 105% niż w Black Friday 2018. Wśród najczęściej wybieranych produktów królowały gry planszowe, książki Olgi Tokarczuk, opaska sportowa, najnowszy bestseller Katarzyny Bondy, powerbank i słuchawki.

TOP 10 - najchętniej kupowane produkty:

  1. Gra zręcznościowa Jenga Classic
  2. „Bieguni” – Olga Tokarczuk
  3. Xiaomi Mi Band 4
  4. „Miłość leczy rany” – Katarzyna Bonda
  5. Gra logiczna Scrabble Original
  6. Gra towarzyska Dobble
  7. Powerbank XIAOMI Mi 2S
  8. „Księgi Jakubowe” – Olga Tokarczuk
  9. Słuchawki JBL T460BT
  10. Zabawka interaktywna Skip Hop Pszczółka

– Do tegorocznego święta wielkich wyprzedaży przygotowywaliśmy się miesiącami, analizując, jakie promocje spodobają się odbiorcom. Liczba zamówień składanych co godzinę podczas Black Friday 2019 w szczytowych momentach dnia wyniosła ponad 5 000. Dowodzi to, że nasi klienci darzą nas wielkim zaufaniem i to jest dla nas największy sukces – mówi Damian Sękala, dyrektor departamentu marketingu interaktywnego Empiku.

Trzeci polski sklep internetowy

Według danych Gemius za wrzesień 2019, Empik.com jest 3. najpopularniejszym polskim sklepem internetowym[1]. W badanym okresie Empik.com odnotował niemal 66,9 milionów odsłon (dokładnie 66 885 282) oraz prawie 20% wzrost liczby użytkowników (tzw. real users) względem analogicznego okresu roku ubiegłego (dokładnie 19,73%). Jesienią 2019 mijają też dwa lata od uruchomienia unikalnej usługi ekspresowej rezerwacji i odbioru zamówień. Ta usługa daje klientom możliwość zdalnego sprawdzenia w wybranym salonie Empiku dostępności towaru – w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę Empik.com – zarezerwowania go i odebrania w sklepie w ciągu zaledwie 2 godzin! To forma realizacji zakupów, zyskująca coraz większą popularność wśród klientów (+38% rok do roku) jest elementem strategii omnichannel Empiku.  Wraz z programem Mój Empik i usługą Empik Premium to doskonały przykład spajania światów online i offline – z korzyścią dla użytkowników. 

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764