logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

  PR 02.12.2019, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

1,3 miliona wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę – jeden z największych i najpopularniejszych polskich sklepów online odnotował rekordowy Czarny Piątek w swojej historii. Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-czarny-piatek-w-empiku,384941,artykul.html

1,3 miliona wizyt w jeden dzień

W tegoroczny Black Friday zainteresowanie ofertą sklepu Empik.com pobiło wszelkie rekordy. W ciągu 24 godzin Empik.com odnotował niemal 1,3 miliona wizyt, w tym blisko 900 tysięcy odwiedzin z urządzeń mobilnych, co stanowiło aż 65% całego ruchu online. Aplikację mobilną Empiku odwiedzono w tym dniu ponad 230 tysięcy razy. Liczba zamówień składanych co godzinę wyniosła 5 000 w szczytowych momentach dnia, co przekłada się na ponad 84 zamówienia na minutę. Co ciekawe zakupy zrealizowane z wykorzystaniem smartfonu były w tym roku wyższe o 105% niż w Black Friday 2018. Wśród najczęściej wybieranych produktów królowały gry planszowe, książki Olgi Tokarczuk, opaska sportowa, najnowszy bestseller Katarzyny Bondy, powerbank i słuchawki.

TOP 10 - najchętniej kupowane produkty:

  1. Gra zręcznościowa Jenga Classic
  2. „Bieguni” – Olga Tokarczuk
  3. Xiaomi Mi Band 4
  4. „Miłość leczy rany” – Katarzyna Bonda
  5. Gra logiczna Scrabble Original
  6. Gra towarzyska Dobble
  7. Powerbank XIAOMI Mi 2S
  8. „Księgi Jakubowe” – Olga Tokarczuk
  9. Słuchawki JBL T460BT
  10. Zabawka interaktywna Skip Hop Pszczółka

– Do tegorocznego święta wielkich wyprzedaży przygotowywaliśmy się miesiącami, analizując, jakie promocje spodobają się odbiorcom. Liczba zamówień składanych co godzinę podczas Black Friday 2019 w szczytowych momentach dnia wyniosła ponad 5 000. Dowodzi to, że nasi klienci darzą nas wielkim zaufaniem i to jest dla nas największy sukces – mówi Damian Sękala, dyrektor departamentu marketingu interaktywnego Empiku.

Trzeci polski sklep internetowy

Według danych Gemius za wrzesień 2019, Empik.com jest 3. najpopularniejszym polskim sklepem internetowym[1]. W badanym okresie Empik.com odnotował niemal 66,9 milionów odsłon (dokładnie 66 885 282) oraz prawie 20% wzrost liczby użytkowników (tzw. real users) względem analogicznego okresu roku ubiegłego (dokładnie 19,73%). Jesienią 2019 mijają też dwa lata od uruchomienia unikalnej usługi ekspresowej rezerwacji i odbioru zamówień. Ta usługa daje klientom możliwość zdalnego sprawdzenia w wybranym salonie Empiku dostępności towaru – w aplikacji mobilnej lub poprzez stronę Empik.com – zarezerwowania go i odebrania w sklepie w ciągu zaledwie 2 godzin! To forma realizacji zakupów, zyskująca coraz większą popularność wśród klientów (+38% rok do roku) jest elementem strategii omnichannel Empiku.  Wraz z programem Mój Empik i usługą Empik Premium to doskonały przykład spajania światów online i offline – z korzyścią dla użytkowników. 

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vectra do której niedawno dołączyła spółka Multimedia Polska S.A, przedłuża umowę o współpracy z kanałami Sportklub i Fightklub. Nowe porozumienie podpisane zostało aż na cztery lata i obowiązywać będzie do 2024 roku. Na jego mocy klienci operatora zachowają dostęp do obu kanałów sportowych, jak również dostęp ten utrzymają Ci,...
Zbudowano infrastrukturę testową internetu kwantowego
Amerykanie chcą stworzyć internet kwantowy. Sieć nowej generacji zapewni najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obliczu narastającego problemu cyberprzestępczości zorganizowanej amerykański Departament Energii uruchomił prace nad siecią przesyłu danych nowej generacji. Nad innowacyjnym systemem pracują naukowcy z kilku amerykańskich uczelni. Dzięki wykorzystaniu zjawiska splątania...
Rozszerzona rzeczywistość zmieni telewizję
Zaawansowane narzędzia do projektowania i produkcji, które umożliwiają nadawcom tworzenie wirtualnych obiektów, są dostępne od kilku lat, ale od niedawna weszły do głównego nurtu w największych sieciach telewizyjnych. Grafika AR umożliwia lepszą interakcję, daje swobodę w opowiadaniu złożonej historii w bardzo wizualny sposób. Aplikacje Augmented...
Im dłużej trwa epidemia, tym bardziej realnie MŚP oceniają przyszłość
Najnowszy Barometr COVID-19, zrealizowany przez EFL na przełomie czerwca i lipca br., pokazuje bardziej realistyczne nastawienie przedstawicieli polskiego sektora MŚP do przyszłości niż jeszcze miesiąc temu. Po czterech miesiącach od wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce na szybką rekonwalescencję branży w tym roku liczy tylko 6 proc. firm, podczas gdy w maju ten odsetek był trzy...
WP Pilot udostępnił aplikację dla użytkowników korzystających z Huawei Mobile Services. Pozwala ona na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo na urządzeniach Huawei. Każdy użytkownik, który zainstaluje aplikację otrzyma darmowy dostęp do pakietu Starter Plus przez 14 dni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764