logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy

  PR 11.12.2024, przeczytano 543 razy
ilustracja

W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-final-kampanii-mosznowladcy,406827,artykul.html

30 listopada zakończyło się główne tournée kampanii Mosznowładcy, ale ostatnie wydarzenia wspierające akcję miały miejsce jeszcze w pierwszy weekend grudnia. Każdego roku kampania rozrasta się, zapewniając bezpłatne badania dla panów w każdym wieku, którzy chcą sprawdzić stan swojego zdrowia.

W trakcie 18 dni zrealizowanych w całej Polsce badań oraz ogromnej liczby mniejszych wydarzeń na terenie kraju, przeprowadzono 5920 badania USG jąder, wykrywając aż 58 przypadków wymagających pilnej interwencji. Zrealizowano także 3119 testów PSA, kierując 136 panów na dalszą diagnostykę w zakresie zdrowia prostaty. Sumarycznie tylko w tym roku przebadano 9039 osób. Dzięki partnerstwu z Nationale-Nederlanden organizatorzy kampanii przez ostatnie 10 edycji przebadali już łącznie 39 422 mężczyzn, wykrywając nowotwory jąder u 215 panów i kierując kolejnych 305 na diagnostykę pod kątem raka prostaty.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Imponujące kolejki, towarzyszące wydarzeniom zdrowotnym w galeriach handlowych, świadczą o stale rosnącym zainteresowaniu akcją w całym kraju. Mężczyźni młodzi, w wieku 18-40 lat mogli skorzystać z bezbolesnych, niewymagających żadnych przygotowań badań USG jąder. To właśnie ten nowotwór jest najczęściej diagnozowanym typem raka u mężczyzn dwudziesto- i trzydziestoletnich. Ponieważ nie ma on uniwersalnych czynników ryzyka, może przydarzyć się każdemu, bez względu na styl życia i profilaktykę. Dlatego tak ważne jest realizowanie regularnych badań przesiewowych i dbanie o comiesięczne samobadanie, by potencjalne zmiany móc wychwycić we wczesnym etapie, kiedy choroba jest łatwa do całkowitego wyleczenia.

W Polsce każdego roku diagnozuje się ponad 12 000 przypadków raka prostaty. Nowotwór gruczołu krokowego pozostaje od lat najczęściej występującym typem raka wśród mężczyzn, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Na wczesnych etapach nie daje zbyt wielu objawów, ale zmiany w prostacie można diagnozować poprzez ocenę obecności białka PSA we krwi pacjenta. Badanie PSA od lat pozostaje złotym standardem w diagnostyce i badaniach przesiewowych, dlatego organizatorzy, dzięki wsparciu marki Domowe Laboratorium firmy Hydrex, zapewniają bezpłatne testy jakościowe także dla panów 40 plus.

Po raz dziesiąty kampania Mosznowładcy, kierująca się hasłem „Zrób to dla jaj!”, organizowana była dzięki zaangażowaniu Nationale-Nederlanden, firmy ubezpieczeniowej, która pomogła stworzyć format bezpłatnych badań i finansuje je od drugiej edycji akcji w Polsce. Jako partner strategiczny mogą świętować dekadę wspólnego działania z organizującymi akcję fundacjami. Powodów do dumy dostarcza także pobicie rekordu w zakresie ilości przebadanych osób – w tym roku przebadano o 657 mężczyzn więcej, niż w roku ubiegłym, który dotychczas był uznawany za rekordowy!

Już od dekady razem z Mosznowładcami zachęcamy mężczyzn do regularnych badań profilaktycznych i prowadzenia zdrowego stylu życia, udowadniając, że biznes może skutecznie wspierać ważne sprawy społeczne oraz edukację zdrowotną. Sukces akcji przełożył się już łącznie na blisko 40 000 przebadanych mężczyzn, cieszymy się więc, że z roku na rok zainteresowanie badaniami rośnie, a temat męskiego zdrowia przestaje być w naszym społeczeństwie tabu. Z wielką radością będziemy wspierać tę inicjatywę dalej, ponieważ wierzymy, że takie działania naprawdę zmieniają życie na lepsze – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej i Rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden.

Kampania Mosznowładcy to jednak nie tylko badania. Organizatorzy zapewniają także rzetelną, opartą o zbierane na całym świecie dane i materiały edukację w zakresie męskiego zdrowia. Od 2020 roku prowadzą także spotkania on-line dla chętnych firm, szkół, uczelni i instytucji. W tym roku edukację onkologiczną prowadzili przez 198 godzin.

Każdego roku kampania rozrasta się w stabilnym tempie, zapewniając badania dla coraz większej liczby osób w całym kraju. Dzięki zaangażowaniu naszch odbiorców, ambasadorów i partnerów finansowych, medycznych oraz technicznych przez ostatnie lata zapewniliśmy badania przesiewowe dla blisko 40 000 osób. Od tego roku kampanię prowadzi nowy zespół, który nie tylko bezbłędnie poradził sobie z ogromnym zainteresowaniem mężczyzn w całej Polsce, ale i pobił kilka dotychczasowych rekordów. – mówi koordynator kampanii Mosznowładcy, Jakub Kajdaniuk.

Tegoroczne badania organizowały Fundacja Kapitan Światełko, Fundacja Nie Warto i Stowarzyszenie Fizjosport. Organizację kampanii umożliwił po raz dziesiąty partner strategiczny, Nationale-Nederlanden. Badania wsparła także kolejny raz marka Olivia Garden, angażując do promowania profilaktyki wśród mężczyzn swoich ambasadorów w całej Polsce. Wsparcie kampanii zapewniły także galerie handlowe, w których odbywały się kolejne akcje – także dzięki ich wkładowi badania mogą nadal odbywać się w formacie bezpłatnych wydarzeń zdrowotnych.

Zaplecze medyczne w zakresie sprzętu i personelu zapewniły firmy W+B sp. z o.o., jako główny dostawca usług medycznych, oraz Hydrex z marką Domowe Laboratorium i Profimedical.

Kampania Mosznowładcy co roku przyciąga większe zainteresowanie – nie tylko osób chcących bezpośrednio skorzystać z badań, czy mediów, ale także sektora prywatnego. Firmy i zakłady pracy coraz częściej chcą zadbać o zdrowie swoich pracowników i zapewnić podobne wydarzenia u siebie, finansując je z własnych środków.

Jak co roku ciężar promocji akcji wzięli na siebie jej ambasadorzy, działając intensywnie w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Użyczyli oni nie tylko swoich wizerunków na potrzeby sesji zdjęciowej i innych materiałów promocyjnych, ale wzięli udział także w niezliczonej ilości spotkań i wywiadów, przybliżając kampanię swoim odbiorcom w całej Polce. Ambasadorami akcji 2024 byli Cyber Marian, Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), Karol Modzelewski, prezenter Mateusz Jędraś, wokalista Krzysztof Sokołowski (Nocny Kochanek), Maciej Mazurek (znany jako Zuch) i Jakub Nowicki.

Chociaż tegoroczna kampania dobiega końca, organizatorzy przypominają, że o swoje zdrowie należy dbać nie tylko, kiedy mówią o tym głośno instytucje charytatywne czy media. Dbanie o profilaktykę powinno być elementem naszych codziennych nawyków, a comiesięczne samobadanie należy realizować nie tylko jesienią.

Źródło: Fundacja Kapitan Światełko

www.kapitanswiatelko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764