logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy lipiec dla Grupy DGP

  PR 23.08.2024, przeczytano 384 razy
ilustracja

Serwisy Grupy DGP Infor odwiedziło w lipcu blisko 11,1 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost o niemal 19% względem analogicznego okresu zeszłego roku. Rekordowa jest też liczba blisko 80 mln odsłon. Ponadto Grupa utrzymała pozycję wicelidera w kategorii treści prawno-biznesowych1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-lipiec-dla-grupy-dgp,405409,artykul.html

Serwisy dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl wchodzące w skład Grupy DGP Infor od początku roku notują bardzo dobre rezultaty. Rekordowy okazał się lipiec, w którym odnotowano przeszło 52% wzrostu liczby odsłon rdr.

- Po serii wysokich wyników w pierwszym półroczu, trzeci kwartał rozpoczęliśmy od rekordowego poziomu 80 mln PV To wzrost o ponad połowę względem ubiegłego roku. Szczególnie cieszy nas pozycja wicelidera kategorii BFP. Jest to odzwierciedleniem zaufania, jakim czytelnicy darzą nasze specjalistyczne treści - zaznacza Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP Infor.

Dobre wyniki przekładają się też na umocnienie pozycji w kategorii treści biznesowo-prawnych. W tym obszarze serwisy DGP Infor plasują się na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników. Grupa DGP Infor utrzymała tym samym pozycję wicelidera, na którą awansowała miesiąc wcześniej. W lipcu odnotowano 10 mln RU.

W rekordowym tempie rośnie też liczba odsłon serwisów, a Grupa DGP Infor jest liderem biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu liczby odsłon portali o tematyce biznesowo-prawnej. W lipcu odnotowano ponad 56,5 mln odsłon w kategorii BFP. Oznacza to wzrost aż o 77% rdr.

Źródło: INFOR PL S.A.

Dodatkowe informacje:

1 Wszystkie dane w treści za: Raport Mediapanel 07/2024

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764