logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy rok TTV

  PR 11.01.2019, przeczytano 110 razy
ilustracjastrzałka

Rekordowa passa telewizji TTV trwa. W mijającym roku stacja zanotowała duży wzrost oglądalności w grupie 4+ i 16 – 49, a w środę 2 stycznia 2019 zanotowała najwyższy dzienny wynik w historii w grupie komercyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-rok-ttv,380755,artykul.html

Oglądalność TTV w 2018 r. wzrosła  zarówno w grupie wszystkich widzów 4+ (z 1,78% do 2,14%, wzrost o 20,2%) jak i w kluczowej grupie docelowej 16-49 (z 2,27% do 2,93%, wzrost o 29,1%).

Najbardziej popularnym programem w 2018roku w telewizji TTV był „Gogglebox. Przed telewizorem”. Odcinek z 12 grudnia przyciągnął ponad pół miliona widzów w grupie komercyjnej, a jego udział wyniósł 11,84%. Z kolei w grupie 4+ odcinek ten zgromadził ponad 800 000 widownię i udział na poziomie 7,54%.

W gronie innych najchętniej oglądanych programów znalazły się również: „Królowe życia”, „Uwaga”, „Express”, „Damy i wieśniaczki”, „Orzeł czy reszka”, „Dżentelmeni i wieśniacy”, „Made in Maroko”.

W 2019 roku telewizja TTV nie zwalnia tempa. Pierwszy tydzień stycznia przyniósł wzrost oglądalności w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Udział w grupie komercyjnej wyniósł 3,55% (zmiana o 16,1%, do 3,06% z 2018), a w grupie 4+: 2,31% (zmiana o 5,96%, do 2,18% z 2018).

Nowy rok stacja zaczęła również od rekordu oglądalności. W środę 2 stycznia 2019, równo siedem lat po rozpoczęciu nadawania, TTV zbliżyła się do granicy 5% udziałów w grupie komercyjnej 16-49 z najwyższym wynikiem w historii stacji - 4,88% SHR.

- Trudno nie wejść z optymizmem w nowy rok wobec kolejnych rekordowych wyników, zwłaszcza, że już od lutego szykujemy dla widzów kilka interesujących nowości. A zakładam, że jedna z nich szczególnie ucieszy fanów programu „Gogglebox.”- powiedziała Lidia Kazen dyrektor programowa TTV.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone