logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy rok TTV

  PR 11.01.2019, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

Rekordowa passa telewizji TTV trwa. W mijającym roku stacja zanotowała duży wzrost oglądalności w grupie 4+ i 16 – 49, a w środę 2 stycznia 2019 zanotowała najwyższy dzienny wynik w historii w grupie komercyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-rok-ttv,380755,artykul.html

Oglądalność TTV w 2018 r. wzrosła  zarówno w grupie wszystkich widzów 4+ (z 1,78% do 2,14%, wzrost o 20,2%) jak i w kluczowej grupie docelowej 16-49 (z 2,27% do 2,93%, wzrost o 29,1%).

Najbardziej popularnym programem w 2018roku w telewizji TTV był „Gogglebox. Przed telewizorem”. Odcinek z 12 grudnia przyciągnął ponad pół miliona widzów w grupie komercyjnej, a jego udział wyniósł 11,84%. Z kolei w grupie 4+ odcinek ten zgromadził ponad 800 000 widownię i udział na poziomie 7,54%.

W gronie innych najchętniej oglądanych programów znalazły się również: „Królowe życia”, „Uwaga”, „Express”, „Damy i wieśniaczki”, „Orzeł czy reszka”, „Dżentelmeni i wieśniacy”, „Made in Maroko”.

W 2019 roku telewizja TTV nie zwalnia tempa. Pierwszy tydzień stycznia przyniósł wzrost oglądalności w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Udział w grupie komercyjnej wyniósł 3,55% (zmiana o 16,1%, do 3,06% z 2018), a w grupie 4+: 2,31% (zmiana o 5,96%, do 2,18% z 2018).

Nowy rok stacja zaczęła również od rekordu oglądalności. W środę 2 stycznia 2019, równo siedem lat po rozpoczęciu nadawania, TTV zbliżyła się do granicy 5% udziałów w grupie komercyjnej 16-49 z najwyższym wynikiem w historii stacji - 4,88% SHR.

- Trudno nie wejść z optymizmem w nowy rok wobec kolejnych rekordowych wyników, zwłaszcza, że już od lutego szykujemy dla widzów kilka interesujących nowości. A zakładam, że jedna z nich szczególnie ucieszy fanów programu „Gogglebox.”- powiedziała Lidia Kazen dyrektor programowa TTV.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764