logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy tydzień publicystyki w Wirtualnej Polsce

  PR 02.03.2016, przeczytano 371 razy

Przez cały tydzień w porannej ramówce Wirtualnej Polski, w ramach programu publicystycznego #dziejesienazywo, czołowi politycy, reprezentujący wszystkie strony sceny politycznej, oceniali pierwszych sto dni rządów Prawa i Sprawiedliwości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-tydzien-publicystyki-w-wirtualnej-polsce,27683,artykul.html

#dziejesienazywo: 100 dni rządu z udziałem m.in. prezydenta Andrzeja Dudy, Ryszarda Petru, Mariusza Błaszczaka, Grzegorza Schetyny, Beaty Kempy, Kornela Morawieckiego czy Władysława Kosiniaka-Kamysza zanotował jak dotąd 4,5 miliona odtworzeń.

Wirtualna Polska realizuje codzienne pasma live #dziejesienazywo od września 2015 roku. We wtorek, w ramach specjalnego tygodniowego cyklu audycji #dziejesienazywo: 100 dni rządu gościem Sławomira Cedzyńskiego i Pawła Lisickiego był prezydent Andrzej Duda. Wywiad transmitowano bezpośrednio z Pałacu Prezydenckiego. Dzień wcześniej z byłym prezydentem Bronisławem Komorowskim rozmawiał Jacek Żakowski. W kolejnych dniach Paweł Lisicki gościł w studio WP Mariusza Błaszczaka, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (PiS) oraz Kornela Morawieckiego, marszałka seniora Sejmu (Kukiz’15). Gośćmi Sławomira Sierakowskiego byli Ryszard Petru, lider .Nowoczesnej oraz Władysław Kosiniak-Kamysz, prezes PSL. Michał Kobosko prowadził program z udziałem Grzegorza Schetyny, przewodniczącego PO i Beaty Kempy, szefowej Kancelarii Premiera, a Robert Mazurek – z wicepremierem Piotrem Glińskim i byłym szefem MON Tomaszem Siemoniakiem (PO).

Audycje #dziejesienazywo i materiały wideo z ubiegłotygodniowego cyklu „100 dni rządu” prezentowane na stronach WP zanotowały, jak dotąd, blisko 4,5 miliona odtworzeń. Transmisje live #dziejesienazywo można było śledzić m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski i w social mediach. W czasie tygodnia „100 dni rządu” na Facebooku obejrzało je ponad 62 tysiące użytkowników. Średnia oglądalność programów live „100 dni rządu” to 276 tysięcy widzów. Hasztag #dziejesienazywo okazał się w minionym tygodniu najpopularniejszy w analizie twitterowej dla Polski.

W poniedziałek 29 lutego, program #dziejesienazywo nadawano bezpośrednio z Gdańska. Jacek Żakowski rozmawiał w nim z byłym prezydentem Lechem Wałęsą. Oglądało go na żywo blisko 380 tysięcy widzów. W niecałe 24 godziny audycję i materiały wideo z wywiadu odtworzono blisko 1,3 miliona razy. Niemal 1000 osób śledziło bezpośrednią transmisję na FB. W sumie stream live z #dziejesienazywo z udziałem Lecha Wałęsy obejrzało na Facebooku 12,5 tys. osób.

- Już dawno wkroczyliśmy w obszar zarezerwowany jeszcze niedawno dla telewizji. Jesteśmy obiektywnym medium, zauważają to najważniejsi przedstawiciele wszystkich, bez wyjątku, politycznych frakcji, dlatego chętnie przyjmują zaproszenia do naszych programów – podkreśla Krzysztof Jurowski, Dyrektor Wydawniczy w Grupie WP.

O #dziejesienazywo:

Codzienny program live #dziejesienazywo Wirtualnej Polski realizowany jest od września 2015 roku. W porannej ramówce nadawane jest pasmo publicystyczne (codziennie, godz. 9:00), w popołudniowej – lifestyle’owe (o godz. 18:00). #dziejesienazywo to pierwsza w historii cykliczna audycja live realizowana przez wydawcę internetowego. Do tej pory zrealizowano ponad 200 programów. Poranny program o 9:00 prowadzą:

  • Poniedziałek – Jacek Żakowski
  • Wtorek – Paweł Lisicki
  • Środa – Michał Kobosko
  • Czwartek – Sławomir Sierakowski
  • Piątek – Robert Mazurek


Pasmo popołudniowe, startujące o godz. 18:00:

  • Poniedziałek, sport - Michał Kołodziejczyk
  • Wtorek, zdrowie – Karina Kunkiewicz
  • Środa, konsument - Paweł Typiak
  • Czwartek, kultura - Patrycja Wanat, Anna Gacek
  • Piątek, lifestyle - Małgorzata Leitner

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pandemiczne trendy w konsumpcji podcastów
Podcasty to biznes niezwykle obiecujący, ale i bardzo jeszcze młody, a więc również dynamicznie się zmieniający. Tym bardziej więc należy docenić insighty „zza Wielkiej Wody”. Podcasty bowiem rosną w siłę, a co więcej, ich konsumpcja zyskuje na jakości. Zamiast medium tła podczas dojazdów do pracy to coraz częściej sposób na spędzanie czasu z...
Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764