logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy wzrost Telewizji WP

  PR 05.01.2018, przeczytano 449 razy

Na koniec 2017 roku Telewizja WP osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Dzięki temu zajęła drugie miejsce wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w ciągu roku wyniosła +350%. Telewizja pobiła też rekord oglądalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-wzrost-telewizji-wp,35024,artykul.html

Telewizja WP w grudniu 2017 zajęła drugie miejsce na MUX8. Wyniki średniego dobowego udziału w grupie komercyjnej all 16-49 wyniosły 0,36% i były najwyższe od startu stacji. Do Telewizji WP należy też rekord oglądalności, który został pobity 25 grudnia i wyniósł 0,80%. Takim wynikiem nie może pochwalić się żadna ze stacji nadająca na tym multipleksie. Na tle konkurencji Telewizja WP rozwija się najszybciej – wzrost w ciągu roku wyniósł +350%. Wśród stacji telewizyjnych na polskim rynku Telewizja WP w grupie komercyjnej all 16-49 wyprzedziła m.in. stacje Kino Polska, TVP Kultura, TLC i TVP Sport. dynamika16-49_2017.PNG

Telewizja WP w grudniu osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Sprawdza się nasza strategia programowa łączenia produkcji własnych z wartościową ofertą zagraniczną. Już pod koniec stycznia nasi widzownie, jako jedyni będą mieli możliwość obejrzenia Ucha Prezesa w telewizji WP – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor operacyjny Telewizji WP i dodaje: Wyniki te osiągnęliśmy mimo trudności z dostępnością techniczną tego multipleksu. Rok 2018 dla nas i Telewizji WP będzie ekscytującym wyzwaniem.

Telewizja WP to światowe seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji, autorskie programy publicystyczne i lifestylowe. Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. Dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w najlepszych sieciach kablowych i na platformie NC+.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Lotko Senior SEM Managerem w Salestube
SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence...
Miejskie iluminacje błyszczą w mediach - raport Press Service
Warszawa, Gdańsk i Kraków – to właśnie zimowe iluminacje tych trzech miast robią największą furorę w mediach zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych – wynika z raportu „Iluminacje Świąteczne” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Świetlne dekoracje sprawiają radość mieszkańcom i są niezwykle...
Pierwszy w tym roku Raport Dostawców już na rynku
Pierwsze tegoroczne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Zbigniew Jakubas chce kupić Radio Zet
- Polski inwestor Zbigniew Jakubas chce kupić od Czech Media Invest Radio ZET – dowiaduje się dziennikarz money.pl Mikołaj Kunica. – Wczoraj złożyliśmy ofertę. Spodziewamy się rozstrzygnięcia w przyszłym tygodniu – potwierdza w rozmowie z money.pl Jakubas.
Metoda „na siema” w TVP Info: Wydawca programu zawieszony przez TAI
W odpowiedzi na oburzenie jakie wywołało wyemitowanie w TVP Info animacji Barbary Pieli o Jerzym Owsiaku, TAI podjęło decycję o o zawieszeniu w obowiązkach służbowych wydawcy programu „Minęła 20”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone