logo
WIADOMOŚCI

Rekordowy wzrost Telewizji WP

Mateusz Zawiślak  PR 05.01.2018, przeczytano 337 razy

Na koniec 2017 roku Telewizja WP osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Dzięki temu zajęła drugie miejsce wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w ciągu roku wyniosła +350%. Telewizja pobiła też rekord oglądalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-wzrost-telewizji-wp,35024,artykul.html

Telewizja WP w grudniu 2017 zajęła drugie miejsce na MUX8. Wyniki średniego dobowego udziału w grupie komercyjnej all 16-49 wyniosły 0,36% i były najwyższe od startu stacji. Do Telewizji WP należy też rekord oglądalności, który został pobity 25 grudnia i wyniósł 0,80%. Takim wynikiem nie może pochwalić się żadna ze stacji nadająca na tym multipleksie. Na tle konkurencji Telewizja WP rozwija się najszybciej – wzrost w ciągu roku wyniósł +350%. Wśród stacji telewizyjnych na polskim rynku Telewizja WP w grupie komercyjnej all 16-49 wyprzedziła m.in. stacje Kino Polska, TVP Kultura, TLC i TVP Sport. dynamika16-49_2017.PNG

Telewizja WP w grudniu osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Sprawdza się nasza strategia programowa łączenia produkcji własnych z wartościową ofertą zagraniczną. Już pod koniec stycznia nasi widzownie, jako jedyni będą mieli możliwość obejrzenia Ucha Prezesa w telewizji WP – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor operacyjny Telewizji WP i dodaje: Wyniki te osiągnęliśmy mimo trudności z dostępnością techniczną tego multipleksu. Rok 2018 dla nas i Telewizji WP będzie ekscytującym wyzwaniem.

Telewizja WP to światowe seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji, autorskie programy publicystyczne i lifestylowe. Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. Dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w najlepszych sieciach kablowych i na platformie NC+.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
piątek 20.04.2018, 53 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone