logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowy zasięg Radia Tok FM - prawie 3 miliony słuchaczy tygodniowo

  PR 10.11.2021, przeczytano 430 razy

Już niemal milion osób każdego dnia i prawie 3 miliony tygodniowo słucha Radia TOK FM. W najnowszej fali badania słuchalności Radio Track za okres sierpień - październik 2021 r. stacja odnotowała kolejne rekordowe wyniki - jej zasięg dzienny wzrósł do 3,1%. TOK FM pozostaje też jedną z najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w głównych aglomeracjach w Polsce, m.in. Wrocławiu, Krakowie i Warszawie oraz zajmuje drugie miejsce pod względem słuchalności w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowy-zasieg-radia-tok-fm---prawie-3-miliony-sluchaczy-tygodniowo,393718,artykul.html

Zgodnie z danymi Kantar Polska w kwartale sierpień - październik 2021 r. Radio TOK FM odnotowało rekordowy zasięg dzienny na poziomie 3,1%. Taki wynik oznacza, że audycje i informacje rozgłośni docierały już do 920 tys. słuchaczy dziennie i 2 mln 941 tys. słuchaczy tygodniowo.

Coraz więcej osób słucha TOK FM w 23 obszarach miejskich, w których nadawany jest program stacji w eterze. Radio TOK FM powróciło na pozycję wicelidera słuchalności (pod względem udziału w czasie słuchania) w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców oraz zajęło trzecią lokatę w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców.

Dodatkowo w okresie maj - październik 2021 r. Radio TOK FM było drugą najchętniej wybieraną stacją radiową we Wrocławiu i Krakowie, a trzecią w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i Toruniu.

- Serdecznie dziękujemy naszym słuchaczom. Rekordowe wyniki TOK FM dowodzą, że tych, którzy słuchają, aby zrozumieć, jest coraz więcej, a rzetelna informacja i publicystyka wygrywają z propagandą i manipulacją - komentuje Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło danych: badanie Radio Track, Kantar Polska. Zasięg dzienny i tygodniowy (%), wszyscy respondenci - fala sierpień - październik 2021 r., w tym miasta 200 tys. + i 500 tys.+. Udział w czasie słuchania - fala maj - październik 2021 r., miasta Wrocław, Kraków, Warszawa, Poznań, Trójmiasto i Toruń.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764