logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja filmowa z targów Festiwalmarketingu.pl

   10.10.2016, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka

Liczne rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję FestiwalMarketingu.pl. Więcej można dowiedzieć się z filmowej relacji z tych, największych w drugiej połowie roku, targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-filmowa-z-targow-festiwalmarketingu.pl,30206,artykul.html

Blisko 250 wystawców tegorocznej edycji targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających – 4800 osób, które – co istotne – reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów w branży.

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejsze były dwie kluczowe konferencje. Pierwszego dnia targów goście zostali zaproszeni na konferencję Event MIX, której gościem specjalnym była Dorota Wellman. Już na kilka tygodni przed wydarzeniem wszystkie miejsca na konferencję zostały wyprzedane. W Event MIX wzięło udział 220 osób.

Drugiego dnia na gości czekało spectrum marketingowych inspiracji podczas Marketing MIX – wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branży kosmetycznej i farmaceutycznej.

Odwiedzający halę FestiwalMarketingu.pl chętnie również odwiedzali strefę konkursów. W hali nr I można było podziwiać najciekawsze gadżety reklamowe konkursu Super Gift 2016. W trakcie targów zwiedzający mogli także dokonywać wyboru w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to kolejny element, który uzupełniał bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.

Kolejna edycja targów odbędzie się 13-14 września 2017 r.

Wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764