logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja PIAP z Remadays 2020

  PR 20.02.2020, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-piap-z-remadays-2020,385778,artykul.html

- Bardzo dziękujemy za zainteresowanie działaniami podejmowanymi przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych i tak liczne spotkania na naszym stoisku podczas targów RemaDays 2020. Zależy nam na zbudowaniu silnych relacji między producentami i dystrybutorami artykułów promocyjnych, a agencjami reklamowymi reprezentującymi klientów z całej Polski. Wierzymy, że RemaDays jest najlepszym miejscem, by te relacje zbudować i rozwijać. Zapraszamy do przyłączenia się do grona członków PIAP – wspólnie możemy zbudować silny i zintegrowany rynek reklamowy, czego sobie i Państwu życzę z całego serca! - mówi dr Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Podczas targów RemaDays 2020 na stoisku PIAP aktywnie promowana była 13-ta już edycja najnowszego Katalogu PIAP 2020,w którym zaprezentowane zostały wszystkie firmy członkowskie PIAP. Publikacja z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Katalog PIAP to świetna baza kontaktów do specjalistów z branży upominków reklamowych, druku i szeroko pojętej reklamy.

Podczas wydarzenia na stoisku Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych odbyły się spotkania z reprezentantami organizacji branżowych z Turcji, Niemiec oraz Hiszpanii.

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2020 firmy Członkowskie PIAP: 12M Producent materiałów BTL i POS, Artystik Poland Group, Asgard, AWIH, Axpol Trading, Cinta Punto,Fabryka Smyczy, Guapa Produkcja, GRATISOWNIA.PL, Inspirion Polska, IVORY, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, K2 DESIGN Joanna Wołczyk, Mart's Bags, Maxim Ceramics, Marxam Project, MM Brown, P.P.H. "WAZA", pakPOS Aleksander Barczykowski, Prażmowscy, Ritter Pen, SIM Koło, Ted Gifted Lanyards, Symbio Media Group przygotowały i przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji PIAP podczas wydarzenia.

Drugiego dnia targów RemaDays 2020 Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz dziesiąty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Wydarzenie po raz kolejny stało się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP 2020 odbył się dnia 13 lutego 2020 w miejscu eventowym Mysia 3 w Warszawie.

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia były firmy: 12M Alicja Wąsowska, ASGARD  Sp. z o.o., AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o., Headwear PL Sp. z o.o. Sp.j. ,Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o.,Modern Forms Sp.z o.o., Refloactive Niciak Group Sp z o.o.Sp.k., Texet Poland Sp. z o.o.,Trober Polska Patrick Chrabkowski oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która była zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.

Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów  wszystkim Laureatom Konkursów: Korony Reklamy, Gifts of the Year, The Prize for Innovation, Catalogue of the Year, POS of the Year 2020.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764