logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych 2015

   16.02.2015, przeczytano 3017 razy
ilustracjastrzałka

Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz piąty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do integracji firm zrzeszonych w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała, a formuła spotkania podobnie jak w ubiegłym roku przypadła do gustu przybyłym gościom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z--wieczoru-branzowego-polskiej-izby-artykulow-promocyjnych-2015,23944,artykul.html

- Wieczór Branżowy PIAP, spotkanie w gronie członków Izby, na zaproszenie Zarządu i Sponsorów, to znaczące i cenne dla mnie jako uczestnika wydarzenie. Fantastyczna, przyjacielska i życzliwa atmosfera, którą czuć było na każdym kroku, którą kreują organizatorzy, a przede wszystkim uczestnicy. Niebanalne wnętrza Restauracji Warszawski Dzień, dobre wino i doskonałe jedzenie oraz akcent muzyczny, dopełniały całości. Były rozmowy na tematy poważne i lekkie, wesołe i smutne, zarówno biznesowe, jak i prywatne. Jednym słowem: impreza z charakterem, w zacnym gronie. Dziękuję, że mogłem wziąć udział – mówi Wojciech Wąsowski, dyrektor zarządzający, 12M PRODUCENT MATERIAŁÓW BTL i POS

Wieczór Branżowy PIAP odbył się 5.02.2015 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami wydarzenia były: Polska Izba Artykułów Promocyjnych oraz firmy Członkowskie PIAP: Axpol Trading Sp.z o.o. Sp.K, Inspirion Polska Sp.z o.o.,CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland Sp.z o.o. , RITF advnet Polska Sp.z o.o. oraz Brandfathers Group Sp.z o.o..

- Kolejny wieczór branżowy PIAP upłynął w atmosferze rozmów przy lampce wina, wyróżnień oraz wspólnego świętowania mniejszych i większych sukcesów. To jedna z niewielu okazji kiedy można podzielić się z innymi członkami stowarzyszenia tym, co wydarzyło się przez cały rok, porozmawiać o nowinkach i planach na przyszłość. Miło jest świętować 10-lecie istnienia firmy, które w tym roku obchodzimy, w tak szczególnym towarzystwie. Z perspektywy czasu śmiało mogę przyznać, że przystąpienie do PIAP-u było jedną z wielu dobrych decyzji jakie podjęliśmy na przestrzeni ostatnich lat - mówi Monika Witt - Kierownik ds. marketingu i klientów korporacyjnych

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich oraz nagrodzono firmy Członkowskie, które otrzymały największą liczbę pozytywnych komentarzy w Programie Gwiazdy PIAP – statuetkę i Gwiazdę PIAP 2014 otrzymały firmy:  Asgard Sp.z o.o. i Jaguar Tomasz Chwiłowicz. Gwiazdy PIAP* to lista najbardziej prestiżowych, najbardziej wiarygodnych i godnych zaufania firm PIAP w branży artykułów promocyjnych. Firmy, które w biznesie kierują się zasadami Fair Play. Więcej informacji

Jubileusze 2015 świętowały firmy: Guapa Produkcja Sp. z o.o., Lunarcorp, Altivo Estera Komenda, START PREZENT s.c. Inspirion Polska Sp. z o.o. , Mount Blanc Sp z o.o., COOKIE Słodycze Reklamowe, Dom Reklamy ART OFFICE S.C., Artigraf, Rosnowski Gift, INTER…TEST, Pro-Activ Sp. Jawna, Feniks Sp.z o.o., KUNSZT, Graw-Druk Pracownia Sitodruku i Tampondruku, Senator GmbH&Co.KGaA

Wieczór Branżowy PIAP był dla nas wyjątkowym momentem podczas trzech dni targów RemaDays 2015.Wpłynęło na to wiele czynników: przemiła atmosfera i wyjątkowy lokal, w którym wszystko miało miejsce, wyśmienite dania i fantastyczna karta win, wykwintny dobór towarzystwa, sympatyczni ludzie, mile rozmowy na tematy branżowe i nie tylko, koncert jazzowy tego wieczoru był idealnie pasującym elementem całego wydarzenia, wyróżnienie i życzenia jubileuszowe były dla nas szczególnie ważne i motywujące do dalszej pracy za co raz jeszcze serdecznie dziękujemy! – mówi Kim Döhler Director International Sales SENATOR GmbH & Co. KGaA.

Recenzje uczestników Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP 2015:


Jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy wziąć udział w tegorocznej edycji Wieczoru Branżowego PIAP. Jest to wyjątkowa okazja, podczas której możemy się spotkać z przedsiębiorcami branży reklamowej i wymienić doświadczenia. Wszystko to dzieje się w sprzyjającej rozmową atmosferze i pozwala na zacieśnienie relacji w tak specyficznym segmencie rynku, jaki reprezentuje Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Wierzymy, że przyjęta formuła sprawdzi się i w kolejnych latach grono członków będzie się nadal powiększało, by razem stawiać czoła wyzwaniom, jakie niesie dla nas rynek – mówi Paweł Heczko specjalista ds. marketingu Gratisownia.pl

- Wieczór PIAP ponownie udowodnił że takie spotkania przygotowane dobrze i profesjonalnie pozwalają na miłe spędzenie czasu wśród przyjaciół z naszej branży. Życzę naszej organizacji aby kontynuowała tego typu imprezy !!! – mówi Tomasz Barudin Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Texet Poland Sp.z o.o.

- Wieczór branżowy PIAP był kolejną wspaniałą okazją do poznania się osobiście, wymiany doświadczeń i informacji. Podczas ceremonii wręczenia jubileuszowych statuetek i gwiazd PIAP członkowie Izby mogli się dowiedzieć nad czym pracował i pracuje na codzień Zarząd organizacji. Kameralna atmosfera, z klimatyczną muzyką w tle pozwoliły Członkom PIAP na oderwanie się od ciężkiego dnia pracy podczas targów RemaDays. Jako Członek Zarządu PIAP zapraszam gorąco wszystkich do naszej organizacji, co roku jest nas coraz więcej, a więc rośniemy w siłę. A to daje nam coraz większe możliwości działania, jako organizacji promującej firmy z branży reklamowej - mówi Maciej Dembiński CEO Rosnowski Gift Sp.z o.o.

- Kolejny raz w szacownym gronie sączyłem winko prowadząc rozmowy, o tym co boli, o tym co cieszy, by z optymizmem zacząć rok nowy. PIAP nas jak zwykle ugościł wytwornie, było dla ciała, jazz'owo dla duszy to wszystko sprawia, że cała "rodzina" z nadzieją na przyszłość do pracy ruszy. Mam więc nadzieję że za lat kilka, będę tu znowu gościem specjalnym, bo tak się czuje tu każdy z gości- czy na Branżowym czy też na Walnym – mówi Grzegorz Ćwikliński przedstawiciel Agrafka Studio Reklamy (S PRO).

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764