logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z Dni Technologii Spandex

  PR 22.11.2006, przeczytano 3239 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 150 klientów odwiedziło w dniach 14-15 listopada warszawskie biuro Spandex, w którym odbyły się Dni Technologii. Była to pierwsza impreza dla klientów, po tym jak Spandex oficjalnie rozpoczął działalność na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-dni-technologii-spandex,4781,artykul.html

Zorganizowane przez Spandex Dni Technologii cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Podczas dwóch dni nowe biuro firmy odwiedziło prawie 150 przedstawicieli firm z branży reklamy wielkoformatowej i signamkingu. Na gości czekały prezentacje wybranych maszyn i materiałów będących w ofercie Spandex. Do dyspozycji odwiedzających byli pracownicy polskiego oddziału oraz serwisanci i technicy z oddziału w Bratysławie. Dni Technologii odwiedzili także przedstawiciele partnerów Spandex, w tym Sakae Sagane, Manageing Director i Michiel Th. Fransen Sales & Marketing Group w Mimaki oraz Ralph Unger Regional Sales Manager Central Europe w Seal Graphics.

„Bardzo nas cieszy tak duże zainteresowanie klientów. Odwiedzali nas goście praktycznie z całej Polski, co jest dla nas bardzo istotne z uwagi na to, że chcemy docierać do klientów w całym kraju. Główny nacisk chcemy położyć na kompleksowy zakres ofert oraz najwyższy poziom obsługi klienta i w ten sposób zamierzamy budować pozycję na polskim rynku” powiedziała Monika Hagno, Aftermarket Sales Manager.

„Częścią całościowej oferty jest bardzo duży wybór maszyn do praktycznie każdego rodzaju prac – drukowania, wycinania, laminowania, frezowania itd. W czasie Dni Technologii przeprowadziliśmy szereg prezentacji maszyn z naszej oferty i bardzo konkretnych rozmów na temat ich możliwości. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się plotery Mimaki oraz grandformatowy ploter Gandiinnovations Jeti oraz oryginalne rozwiązania Gerber do signmakingu.” dodał Dariusz Świercz, Hardware Sales Manager.

W polskim oddziale zastosowano rozwiązania i modele, które sprawdziły się już w wielu krajach na świecie. Tym co będzie wyróżniać Spandex jest w pełni kompleksowy zakres oferty i obsługi klienta, opierający się o model „wszystko w jednym miejscu”. Spandex oprócz materiałów i maszyn zapewnia szkolenia, pomoc techniczną, doradztwo w zakresie doboru i rozwoju parku maszynowego, szeroki zakres profili ICC. Jako globalna firma duży nacisk kładzie na badania i rozwój nowych technologii, co będzie się przekładać na jakość usług i produktów dostarczanych klientom w Polsce.

Podczas Dni Technologii odwiedzający mieli okazję poznać możliwości ploterów Mimaki JV5 160S, JV 130SP, JV22-160 oraz grandformatowego GandiInnovations Jeti 3324 UVRTR, najszybszego na rynku plotera o szerokości 3,3 m, drukującego z roli na rolę w 6 kolorach i 1200 dpi rozdzielczości. Kolejną zaprezentowaną nowością Spandex była mała drukarka EDGE FX, zaawansowana maszyna do druku w technologii termotransferu, którą można łatwo zintegrować w zestaw tnąco-drukujący i tworzyć wysoce spersonalizowane grafiki w niewielkich ilościach do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych m.in. różnego rodzaju oznakowania i panele dotykowe. Wśród prezentowanych modeli znalazła się też drukarka Gerber Solara UV2, pierwsze przystępne cenowo urządzenie hybrydowe działające w technologii UV-utwardzalnej, które drukuje bezpośrednio na wielu różnych materiałach sztywnych i elastycznych o grubości do 13mm i szerokości do 152cm.

Dla odwiedzających przygotowano też próbki materiałów do druku, zarówno sztywnych jak i elastycznych, wiodących producentów takich jak Orafol i SEAL Kommerling, PERSPEX, Quinn Plastics, Palight, Dibond, Foam-X, Kapa, Transtec oraz własnej marki Spandex ImagePerfect.

Źródło: Spandex Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764