logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z Dni Technologii Spandex

  PR 22.11.2006, przeczytano 3306 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 150 klientów odwiedziło w dniach 14-15 listopada warszawskie biuro Spandex, w którym odbyły się Dni Technologii. Była to pierwsza impreza dla klientów, po tym jak Spandex oficjalnie rozpoczął działalność na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-dni-technologii-spandex,4781,artykul.html

Zorganizowane przez Spandex Dni Technologii cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Podczas dwóch dni nowe biuro firmy odwiedziło prawie 150 przedstawicieli firm z branży reklamy wielkoformatowej i signamkingu. Na gości czekały prezentacje wybranych maszyn i materiałów będących w ofercie Spandex. Do dyspozycji odwiedzających byli pracownicy polskiego oddziału oraz serwisanci i technicy z oddziału w Bratysławie. Dni Technologii odwiedzili także przedstawiciele partnerów Spandex, w tym Sakae Sagane, Manageing Director i Michiel Th. Fransen Sales & Marketing Group w Mimaki oraz Ralph Unger Regional Sales Manager Central Europe w Seal Graphics.

„Bardzo nas cieszy tak duże zainteresowanie klientów. Odwiedzali nas goście praktycznie z całej Polski, co jest dla nas bardzo istotne z uwagi na to, że chcemy docierać do klientów w całym kraju. Główny nacisk chcemy położyć na kompleksowy zakres ofert oraz najwyższy poziom obsługi klienta i w ten sposób zamierzamy budować pozycję na polskim rynku” powiedziała Monika Hagno, Aftermarket Sales Manager.

„Częścią całościowej oferty jest bardzo duży wybór maszyn do praktycznie każdego rodzaju prac – drukowania, wycinania, laminowania, frezowania itd. W czasie Dni Technologii przeprowadziliśmy szereg prezentacji maszyn z naszej oferty i bardzo konkretnych rozmów na temat ich możliwości. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się plotery Mimaki oraz grandformatowy ploter Gandiinnovations Jeti oraz oryginalne rozwiązania Gerber do signmakingu.” dodał Dariusz Świercz, Hardware Sales Manager.

W polskim oddziale zastosowano rozwiązania i modele, które sprawdziły się już w wielu krajach na świecie. Tym co będzie wyróżniać Spandex jest w pełni kompleksowy zakres oferty i obsługi klienta, opierający się o model „wszystko w jednym miejscu”. Spandex oprócz materiałów i maszyn zapewnia szkolenia, pomoc techniczną, doradztwo w zakresie doboru i rozwoju parku maszynowego, szeroki zakres profili ICC. Jako globalna firma duży nacisk kładzie na badania i rozwój nowych technologii, co będzie się przekładać na jakość usług i produktów dostarczanych klientom w Polsce.

Podczas Dni Technologii odwiedzający mieli okazję poznać możliwości ploterów Mimaki JV5 160S, JV 130SP, JV22-160 oraz grandformatowego GandiInnovations Jeti 3324 UVRTR, najszybszego na rynku plotera o szerokości 3,3 m, drukującego z roli na rolę w 6 kolorach i 1200 dpi rozdzielczości. Kolejną zaprezentowaną nowością Spandex była mała drukarka EDGE FX, zaawansowana maszyna do druku w technologii termotransferu, którą można łatwo zintegrować w zestaw tnąco-drukujący i tworzyć wysoce spersonalizowane grafiki w niewielkich ilościach do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych m.in. różnego rodzaju oznakowania i panele dotykowe. Wśród prezentowanych modeli znalazła się też drukarka Gerber Solara UV2, pierwsze przystępne cenowo urządzenie hybrydowe działające w technologii UV-utwardzalnej, które drukuje bezpośrednio na wielu różnych materiałach sztywnych i elastycznych o grubości do 13mm i szerokości do 152cm.

Dla odwiedzających przygotowano też próbki materiałów do druku, zarówno sztywnych jak i elastycznych, wiodących producentów takich jak Orafol i SEAL Kommerling, PERSPEX, Quinn Plastics, Palight, Dibond, Foam-X, Kapa, Transtec oraz własnej marki Spandex ImagePerfect.

Źródło: Spandex Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie wykorzystanie zaawansowanych narzędzi automatyzacji. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764