logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z Dnia Otwartego Jet Media: „Tanie Oklejanie”

  PR 06.12.2009, przeczytano 3721 razy
ilustracjastrzałka

20. listopada w siedzibie Jet Media odbyło się kolejne spotkanie z serii Dni Otwarte Jet Media. W trakcie spotkania zaprezentowany sposób na tanią laminacje i ekonomiczne oklejanie aut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-dnia-otwartego-jet-media%3A-tanie-oklejanie,9900,artykul.html

Spotkanie składało się z części teoretycznej i zajęć praktycznych. W trakcie wykładów teoretycznych Edyta Grad omówiła m.in. wszystkie techniki laminacji i ich zastosowanie w tworzeniu trwałych aplikacji reklamowych oraz opowiedziała o zaletach laminacji płynnej maszynowej. Gość specjalny dnia spotkania - przedstawiciel producenta marki UNIFOL Yavuz Buyukoglu, opowiedział o właściwościach i zaletach foli samoprzylepnych tej marki oraz technikach oklejania.

Zajęcia praktyczne składały się z druku ploterem Roland AJ 1000 uzbrojonym w system Jet Quality oraz nowe atramenty, pokazu laminacji laminatorem płynnym AquaELF 1600 z użyciem laminatu marki ClarStar oraz pokazu oklejania auta folią monomerową marki Unofol (folia dostępna w ofercie Jet Media w cenie 9 PLN netto). Oklejone zostały zarówno powierzchnie płaskie jak i przetłoczenia.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764