logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z dnia otwartego Jet Media – „Laminacja płynna”

  PR 23.03.2009, przeczytano 1431 razy
ilustracjastrzałka

13 marca w nowej siedzibie Jet Media odbyło się kolejne spotkanie z serii Dni Otwarte Jet Media. Tematem spotkania była laminacja płynna oraz tworzenie aplikacji z zastosowaniem lamiantów płynnych nanoszonych ręcznie oraz maszynowo. Zaprezentowane zostały techniki laminacji maszynowej i ręcznej, laminatory, laminaty oraz urządzenia do wykańczania aplikacji - trymery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-dnia-otwartego-jet-media--laminacja-plynna,8700,artykul.html

Wydarzenie składało się z części teoretycznej na której omówiono m.in. wszystkie techniki laminacji i ich zastosowanie w tworzeniu trwałych aplikacji reklamowych oraz zajęć praktycznych z laminacji ręcznej oraz maszynowej.

Na wstępie Edyta Grad z Jet Media opowiedziała na czym polega laminacja, po co się ją stosuje, oraz jakie aplikacje można za jej pomocą tworzyć. Omówione zostały techniki laminowania stałego „na zimno”, „na gorąco”, laminowanie płynne oraz próżniowe. Niezwykle pomocne okazały się materiały wideo o technikach nakładania laminatów na duże powierzchnie za pomocą mopu oraz metodą natryskową. Potem nastał czas pytań, dyskusji i wzajemnej wymiany doświadczeń.

Zajęcia praktyczne z laminacji maszynowej - płynnej przeprowadzono na urządzeniu DRYTAC AFC. Zalaminowane zostały materiały typu baner i folia samoprzylepna ( w tym nowość w ofercie EmeryJet 125 ) oraz zaprezentowane różne prędkości laminacji. Laminacje ręczną wykonano laminatami Clearstar z zastosowaniem różnego rodzaju wałków na materiałach: folia, baner, canvas oraz tkanina Two-Side Cotton. Następnie Mirosława Winter z Jet Media zaprezentowała urządzenie do przycinania aplikacji: trymer Sabre firmy Keencut. Na prośbę uczestników zastał zaprezentowany również laminator próżniowy Vacuum Press firmy Drytac.

Aplikacje przeznaczone do laminacji zastały wydrukowane ploterem produkcyjnym Roland XJ z zastosowaniem ekonomicznych atramentów solwentowych Flemink Ultra. Grafiki zawierały zarówno elementy nasycone kolorystycznie jak i szare co umożliwiało sprawdzenie jakości atramentów oraz profili ICC.

Mimo pechowej daty Dzień Otwarty Jet Media należy zaliczyć do udanych. Frekwencja dopisała a uczestnicy spotkania brali czynny udział w zajęciach.

Informacje o kolejnych szkoleniach będą przesyłane za pomocą biuletynu dostępnego w serwisie internetowym Jet Media.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764