logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z Golden Marketing Conference

  PR 21.09.2021, przeczytano 538 razy
ilustracja

Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyła się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce. Wzorem lat ubiegłych GMC odbyło się w formie hybrydowej co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-golden-marketing-conference,393083,artykul.html

Tegoroczna edycja potwierdziła to co mówi się o Golden Marketing Conference w branży marketingowej – to wydarzenie profesjonalnie zorganizowane, z bardzo wysokim poziomem merytorycznym i przestrzeniom na wymianę doświadczeń. Konferencja objęta jest także akredytacją międzynarodowego programu DIMAQ.

GMC było pierwszą okazją do występu przed żywą publicznością po prawie dwuletniej przerwie dla takich wybitnych ekspertów jak Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Przemek Modrzewski czy Grzegorz Miecznikowski, Aleksander Poniewierski oraz Maciej Martowicz. Na scenie GMC pojawili się także przedstawiciele takich brandów jak TikTok, Żabka Polska, Ringier Axel Springer Polska, KUBOTA, Core Law, Macopedia, Grupa iCEA, Bilot, Whites, Socjomania, Grupa MTP, Gameset, Verseo, AdRebellion oraz Mobee Dick.

ilustracjastrzałka

Organizator na wiosnę zapowiada jubileuszową 10. edycję Golden Marketing Conference.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa MTP

www.grupamtp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764