logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z II Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

  PR 23.11.2012, przeczytano 991 razy
ilustracjastrzałka

Dwa dni inspirujących prelekcji oraz praktycznych warsztatów, mocno ożywione dyskusje ekspertów w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania o przyszłość marketingu miejsc, formę i przestrzeń prowadzenia dialogu z otoczeniem. Zakończył się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który w tym roku zgromadził blisko 150 uczestników z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-ii-kongresu-innowacyjnego-marketingu-w-samorzadach,17308,artykul.html

Jakich działań marketingowych potrzebują samorządy? Czy samorządy są skazane na nowe technologie? Jak prowadzić skuteczny dialog z mieszkańcami? Kampanie komunikacyjne oparte na intuicji specjalistów od marketingu czy badaniach? I wreszcie czym w kontekście marketingu miejsc jest innowacyjność? To zaledwie kilka z kwestii, o których dyskutowali uczestnicy II Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. - Podczas dwóch dni uczestnicy wysłuchali wystąpień kilkunastu prelegentów, poświęconych różnym aspektom komunikacji marketingowej w samorządach. Była mowa o czynnikach determinujących sukces kampanii public relations miast i regionów, tendencjach w marketingu miejsc na świecie i ich przełożeniu na rynek polski, wykorzystaniu mediów społecznościach czy o społecznej odpowiedzialności miast i regionów – relacjonuje Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.

Debata ekspertów

Podobnie jak w ubiegłym roku, w wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. Zetknięcie różnych środowisk pozwoliło na pojawienie się ciekawych wniosków i spostrzeżeń podczas wystąpień prelegentów oraz gorących dyskusji na temat nowych trendów w marketingu miejsc, podczas debaty prowadzonej przez Marzenę Furtak-Żebracką, Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa. Innowacyjność to nie tylko wykorzystanie nowych technologii, ale metoda dotarcia do odbiorców i sposób prowadzenia dialogu – zaznaczał Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka, który jednocześnie przyznawał, że wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań w mającej miejsce rewolucji komunikacyjnej jest nieuniknione. Z kolei Krzysztof Nepelski, Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, Grupa RMF, zwrócił uwagę na konieczność budowania opartego na wzajemnym zrozumieniu dialogu z otoczeniem, jaki powinien być podstawą pozostałych działań marketingowych. 

Warsztaty pod okiem specjalistów

W tym roku po raz pierwszy podczas Kongresu obok wystąpień praktyków, odbyły się także warsztaty: Ocena skuteczności strategii w marketingu miejsc, prowadzone przez Piotra Lutka, Prezesa Kancelarii Doradczej Synergia oraz Kryzys w samorządzie, czyli jak zapobiegać i reagować, moderowane przez dr. Dariusza Tworzydło, Prezesa Zarządu Exacto Sp. z o.o. oraz dr. Zbigniewa Chmielewskiego, Wiceprezesa Zarządu Exacto Sp. z o.o.

- Za nami druga edycja ogólnopolskiego wydarzenia, podczas którego świat samorządowców spotyka się z przedstawicielami branży marketingowej, aby wspólnie dyskutować o nowościach w marketingu miejsc. W tym roku mieliśmy jeszcze większą liczbę zgłoszeń niż podczas pierwszej edycji Kongresu. Ze strony uczestników otrzymaliśmy pozytywne opinie zarówno na temat nowej, rozbudowanej o warsztaty formuły, jak również w odniesieniu do zawartości programu i poziomu wystąpień prelegentów – podkreśla Marzena Furtak-Żebracka, Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.

Jak podsumowuje Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego: - Podobnie jak rok temu, także i teraz mamy nadzieję na kontynuację i kolejną odsłonę wydarzenia. Zależy nam, aby Kongres na stałe wpisał się w kalendarz imprez samorządowców oraz stał się dla nich miejscem zdobywania wiedzy, poznawania nowych trendów oraz integracji. Będziemy nadal rozwijać formułę wydarzenia, bazując na sugestiach najbardziej zainteresowanych, czyli samych uczestników.

Źródło: Exacto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764