logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z ósmego Spotkania Regionalnego PIAP

  PR 25.08.2016, przeczytano 460 razy
ilustracjastrzałka

Dnia 24 sierpnia br. w Chorzowie odbyło się już ósme Spotkanie Regionalne dla firm z branży artykułów promocyjnych i Członków organizacji branżowej Polska Izba Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-osmego-spotkania-regionalnego-piap,29700,artykul.html

Podczas wydarzenia licznie przybyli uczestnicy mogli wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu Tomasza Teleja z zakresu Storytellingu. Uczestnicy nie tylko wysłuchali wykładu trenera biznesu ale i aktywnie wzięli w nim udział, angażując się w ćwiczenia, które zostały przygotowane pod kątem szkolenia.
 
- Przyjemna i luźna atmosfera, uśmiechy uczestników spotkania pokazały, że tego typu wydarzenia są bardzo potrzebne branży, pozwalają nie tylko poszerzyć wiedzę ale i dobrze się bawić a tym samym umożliwiają integrację z innymi uczestnikami tego rynku - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Po szkoleniu przyszedł czas na refleksje i rozmowy z Członkami PIAP na temat ich oczekiwań wobec organizacji branżowej.

 - Wszelkie uwagi i sugestie firm z branży artykułów promocyjnych są dla nas zawsze niezbędnym drogowskazem w dalszych działaniach podejmowanych przez Izbę. Wszystkim przybyłym gościom pragniemy złożyć serdeczne podziękowania za udział w wydarzeniu i już dziś zaprosić Państwa na kolejne Spotkanie Regionalne , które odbędzie się jesienią br.- już 20 września zapraszamy Państwa do Warszawy - mówi Katarzyna Wojniak.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764