logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Relacja z PR Regionów w Bydgoszczy

  PR 23.01.2009, przeczytano 1868 razy
ilustracjastrzałka

12 stycznia w siedzibie Kujawsko–Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy odbyła się druga edycja Seminarium PR Regionów. Tłumnie przybyli samorządowcy odpowiedzialni za promocję, dziennikarze, społecznicy zaangażowani w tworzenie pozytywnego wizerunku regionu. Wśród prelegentów wystąpiła Katarzyna Sobierajska - Wiceminister Sportu i Turystyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/relacja-z-pr-regionow-w-bydgoszczy,8396,artykul.html

Inni goście, to między innymi: dr Ewa Hope (Politechnika Gdańska), dr Wojciech Jurkiewicz (Kujawsko - Pomorska Szkoła Wyższa), dr hab. Maciej Szymczy (Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju), dr Jarosław Pająkowski (Dolina Dolnej Wisły), Adam Mikołajczyk (Brief4Poland), Szymon Sikorski (PSPR, Publicon), Monika Bębnowska (PSPR, Partner of Promotion), Sebastian Bykowski (Press - Service Monitoring Mediów sp zoo), Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia), Przemysław Draheim (Toruń 2016), Ewa Sowińska (UM Bydgoszcz).

Kujawsko - Pomorską edycję seminarium odwiedziło przeszło 100 gości. Kuluarowe rozmowy dotyczyły głównie kondycji regionu. Wszyscy uczestnicy byli zgodni co do jednego: że ważne jest wcielanie w życie głównej idei PR Regionów - porozumienia między wieloma środowiskami: specjalistów, samorządowców, biznesu i naukowców.

Kolejna edycja seminarium, już 28 stycznia w Rzeszowie. Więcej informacji oraz program na stronie prregionow.pl

Źródło: PR Regionów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764